torsdag 25. september 2008

Onsdag 24. september

Helloo!

Dagen i dag har vært stressende, og forvirrende på mange måter.. Nå skal jeg forklare hvorfor...

Ble vekket av Jeff før klokken ringte, så hadde god tid på badet. Dusjet, spiste en vaffel og en brødskive til frokost. Tok bussen til skolen, og gikk på biblioteket og gruet meg til writing testen jeg skulle ta.

Klokken ringte, jeg møtte opp i 1st period slik de ba oss gjøre, og etter announcements så gikk jeg til klasserommet jeg skulle ta testen. En lærer begynte å ta attendence, og når hun kom til mitt navn så kom en annen lærer og sa hun måtte snakke med meg. Hun sa jeg ikke skulle ta testen, siden jeg var utvekslingsstudent, og kunne gå tilbake til klassen. Jeg skjønte ingenting, men gikk til Mr. Silver for å høre hva som skjer... Han var ikke på kontoret, og jeg måtte bare bevege meg mot Mr. Levine sitt rom igjen.

Der ble jeg møtt til en 30 spørsmåls prøve, og jeg tror det gikk veldig fint. Noen oppgaver jeg slet med å finne et fornuftig svar på, men tror jeg burde klare å oprettholde den 98% jeg har nå.

Etter prøven var klokken rundt 9, og vi fikk fri resten av timen.. Til vanlig ville det betydd 1 time ca, men dagens 1st period var forlenget på grunn av writing testen. Dermed fikk vi 2 timer fri. Men fikk vi gjøre noe spennende? Neeeida, satt inne på det lille klasserommet i 2 timer, fordi man ikke får gå utenfor klasserommene uten spesiell grunn. Vi hadde et lite uformelt valg i klasserommet, og vi endte opp med dette resultatet (Ja, man kunne stemme Biden og Palin og..):

Obama: 13
McCain: 1
Biden: 1
Palin: 3

Ettersom 1st period var forlenget, så ble andre periode veldig kort. Kun 40 minutter for å være nøyaktig. Vi jobber altså med et prosjekt i US History, og jeg blir bare mer og mer irritert på Najeb, Najoob eller hva nå han heter. I dag spørte han om vi var nesten ferdige med prosjektet... Mener han at jeg skulle ha gjort hele prosjektet på egenhånd hjemme da eller? Den plakaten han kjøpte hadde han heller ikke med seg, for den leverte han tilbake igjen.. Å!!Å!!ÅÅ!!Å!Å!Å! Noen er bare sinnsykt dumme!

Etter skolen dro jeg hjem og slappet av, før det ble middag. Etter mat dro vi rett i kirken og var der i en og en halv times tid. Kjørte bort på Dairy Queen og jeg fikk en chocolate shake.

Vi dro så hjem, og jeg har bare gjort lekser etterpå. Nå er klokken 11 og jeg skal legge meg... I morgen skal jeg bare gjøre lekser, siden jeg har et prosjekt og tre svære bonuskapittel som skal gjøres til fredag.. Lucky me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo.

Dumt du ikke fikk tatt testen da.
Men du får vel svar på hvorfor når du får snakket med rådgiver igjen da...

Skjønner du blir forvirret i enkelte situasjoner, men det må en vel bare finne seg i iblandt.

Good luck videre.


Klemz fr mamsen