mandag 15. september 2008

Søndag 14. september

Yes, da var det søndag igjen. Eller rettere sagt, søndagen er straks over. Skole igjen i morgen, og jeg føler ikke for å ende denne helgen allerede.

Våknet alt for sent i dag, og måtte bare hoppe i dusjen og spise frokost. Hva jeg spiste til frokost husker jeg ikke. Vi kjørte ned til Church of Christ, og først ut er altså bible class i en time. Han som "underviste" oss i dag er så utrolig kjedelig å høre på. Veldig monoton stemme. Hyggelig fyr er han, men noe inspirerende lærer er han ikke. Så gikk vi inn til 1 time med worship, før vi kjørte hjem.

Stoppet på QT og kjøpte et par 12 pack med Cola, og A&W før vi drom hjem og spiste lunsj. Laila laget endelig ferske pannekaker igjen! Det er så sinnsykt godt! Du aner ikke hvor heldig jeg er. :p Fire pannakaker med tonnevis at maple syrup, og en kald Cola i tillegg. Livet er herlig!

Etter lunsj så slappet jeg av, spilte Xbox med Jeff, så på TV og snakket med folk på MSN, før vi dro tilbake til kirken igjen. 1 time med evening worship, og vi dro hjem igjen. Vi stoppet i 10 min hos Lailas foreldre bare for å si hei, og vise meg rundt i huset. De var ikke i kirken, så Laila ville bare se til at alt gikk fint. Dro hjem og spiste mat. 2 off-brand Pop-Tarts , og 2 pølsebrød med pepperoni, ristet i risteren. Digg!

Nå sitter jeg bare her på rommet og fryder meg over at jeg ikke har noen lekser, ettersom Jessica lot meg kopiere hennes kryssord på fredag. Gudd najt folkz!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Hei!

E itj sikker på om det bli Coldplay i Atlanta 5 november eller om det bli at æ ska te Orlando og sjå dæm non daga seinar.:P
Men det e mang biletta ledi den 5 november i Atlanta og itj så mang i Florida :(

Anonym sa...

Kan du ikke skrive sånn: forventninger til året liste og om de har blitt oppfyllt?

Anonym sa...

Kan du ikke skrive sånn: forventninger til året liste og om de har blitt oppfyllt?