søndag 14. september 2008

Laurdag 13. September - Uhm, let me see that GPS again.

Nok en lørdag nærmer seg slutten, og jeg burde absolutt ha lagt meg. Må jo som vanlig opp tidlig for å rekke kirken i morgen, men blir nok vekket av folket her om jeg ikke står opp.. Så kirke blir det uansett :P

Fikk beskjed fra Laila i går at jeg kunne få sove ut i dag, siden hun og Don skulle på Wal-Mart å handle i 10-tiden. Så jeg sov/slappet av til klokken var rundt 11.30. Da tok jeg en dusj og spiste en pop-tart til frokost. Var ikke noe annet å igjen. Derfor de var ute å handlet vil jeg tro.

Etterhvert kom Jeff hjem. Han hadde vært hos Donny i natt, så vi gikk i kjelleren og spilte litt Skate på Xboxen, før Laila mekket lunsj. Ble et par baguetter med pastrami skinke(?) og ost, og det var godt!!!

Så gikk vi alle sammen ut og jobbet med div i hagen. Jeg fikk en sånn trykksprøyegreie med Weed-B-Gon i. Den dreper ugress, så fikk sprøytet litt overalt. Må si at det å jobbe med sånt når det er 35 grader ute, og ikke en sky på himmelen, tar på! Sinnsykt varmt med den luftfuktigheten vi har her i Georgia nå.

Slappet av litt, før footballkampen mellom Georgia Bulldogs og South Carolina startet. Bulldogs er ranket som nummer 2, men spilte egentlig elendig. Så kjørte jeg og Laila Jeff til et bursdagsparty. Planen var å kjøre å handle etterpå, og det var enklere sagt enn gjort. Vil ikke gå så langt som å si at vi var lost, men ikke så langt i fra. Greia med tittelnavnet på dette innlegget er nemlig at iPhonen min ble redningen. Jeg fyrte opp GPSen og lokaliserte plasseringen vår. Da var det bare å følge den til hovedveien.

Hjemme igjen så så vi slutten av Bulldogs - South Carolina-kampen og spiste hamburgere. Veldig gode hamburgere faktisk. Bulldogs vant til slutt 14-7, men det var utrolig nervepirrende på slutten der. Tviler på at Georgia er nummer 2 neste uke. De spilte elendig! Resten av kvelden tilbringte jeg foran prosjektoren, med Xbox og NCAA Football.

Nå skal jeg legge meg, så jeg våkner i morgen tidlig. Har også lagt til to bilder fra idag. Et av don, og et av undertegnede.


2 kommentarer:

Anonym sa...

FÅtt mange venner da?

Anonym sa...

FFK - RBK 1 - 1

Desverre bare uavgjort men sånn er det bare..

Ha en fin dag i morgen, lille venn.

Koz fra mamma