lørdag 13. september 2008

12. September 2008

Da var det endelig helg, og dagen i dag har vært ganske så varierende. Stod opp når Jeff var ferdig på badet, klokken 06.15. Fant ikke noe god frokost i dag heller, så ble noe cereal greier, uten noe sukker dog.

Startet dagen som vanlig med algebra 1. Mr. Levine brukte starten av timen på at fra i dag av så tolererer han ikke noe bråk, kasting o.l. I går ringte han hjem til fem foreldre, og jada det ble flere etter timen i dag. De klarer rett og slett ikke oppføre seg, og det irriterer meg. Vi gikk igjennom nytt materiale som jeg ikke skjønte noe av, men når jeg satte meg ned med oppgavene så ga det hele mye mer mening. Satser på å få en rundt 90 på den. Etterpå så "kopierte" jeg og Smiley litt av US History leksen til hverandre. Hun manglet et par oppgaver, og det samme gjorde jeg.

Fikk tilbake US History prøven fra i går. Fikk dessverre bare 67/100 på den, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å klare bedre! Det irriterer meg litt. Vi fikk så et par oppgaver å gjøre, hvor den ene gikk ut på å tegne en av de store oppfinnelsene i starten av det 19. århundre. Jeg tegnet Bells første telefon. Når vi var ferdige kunne vi få leksen som til mandag. Det var et kryssord, så her var det bare en fasit. Så før jeg rakk å begynne så spørte Jessica om jeg vil skrive av hennes, så da slapp jeg lekser denne helgen :D Thanks, Ms. Wilson!

Hadde prøve i web page design, og får jeg ikke 100 på den, så dropper jeg ut av skolen! Vi fikk altså skrive av fasiten i går, og fikk ha notater og dreamweaver åpen under prøven.. Lett :P Fikk også 100 på project 2. Han orket ikke se på det engang. Han spørte bare om alle bildene og alt-teksten var på plass. Ja, selvfølgelig svarte jeg, og 100 fikk jeg :P

Skjedde ikke mye i multimedia, annet enn at vi jobbet med en ny powerpoint. Vi skulle gi oss selv karakter på arbeidet, og vi hadde 75 poeng. Jeg ga meg selv 73 fordi jeg ikke ville ha høyrestilt tekst på første slide, og på en annen slide hadde jeg tre bilder, istedenfor ett. Men er vel en lett A der og. Men fikk et kompliment av Ms. Newsome i dag! Hun sa hun elske å sette karakter på mine ting, for alt var er så utrolig gjennomført, og fint! Hah, kunne ikke vært mer enig faktisk! :P

Etter skolen så traff jeg Jeff og han sa jeg kunne sitte på med han, eller med Brad da. Han kom aldri, så når bussen kom så tok jeg den istedenfor. Når jeg kom hjem så satte jeg meg ned og spiste en Pop-Tart, surfet litt på nettet, og så litt på CNN når Don kom hjem. Ike er på vei inn i Texas, og det er helt Texas der borte nå...

Laila hadde med hamburgere og fries hjem fra checkers, og jeg elsker den burgeren! Utrolig god fast-food burger. Snakket så litt mer med folk på MSN, før Laila og Don dro på footballkamp. Ble hjemme alene noen timer, så jeg så på TV, og fortsatte å prate med folk på MSN.

Når de kom hjem så kunne de fortelle at alle High School-lagene i Bartow County vant sine kamper. Cass vant, Cartersville vant, Woodland vant, Adairville vant, og laget til han rike duden i kirka, Bartow Generels vant også. Artig :)

Så litt mer på CNN, og monologen til Jay Leno før jeg fikk hit og skrev blogg.. Nå sovner jeg snart. God natt!

3 kommentarer:

Ole Karlsen sa...

Aah! Elsker Leno og Conan :)
Fint du har det bra!

Anonym sa...

Martin,

Nu er det ikke mange dagene til bestemor drar hjem. Vi har ikke hort livstegn fra deg, og vet heller ikke tel no. Ba faren din om a sende det, men det har ikke skjedd. Skulle gjerne kommunisere mer med deg. Vi leser dine blogger ofte.
Gratulerer med gode karakterer.
Tante T

Anonym sa...

Hei Martin

Jeg sendte deg mailadresssen til Tordis slik at du skulle sende henne telefonnr der du bor, det har du tydeligvis ikke gjort, hvis du har rita bort adressen kan du ringe meg i morgen

Papps