onsdag 13. august 2008

What's your student ID...?

Ey!

En ny dag nærmer seg slutten nå, og jeg må snart begynne å finne nye måter å skrive på. Føler det blir veldig mye av det samme som blir skrevet, men hey, det er jo det som skjer. Altså omtrent det samme hver dag.

Tok bussen til skolen i dag, og den kommer latterlig tidlig. 7.15, en time før skolen starter er den utenfor huset vårt. Jeg er lei av Honey Combs og må finne meg noe annet å spise til frokost.

I dag møtte jeg opp hos Coach Z og spørte om jeg kunne gå å snakke med Mr. Silver (Rådgiveren for seniorene på skolen), men han sa jeg skulle vente til advisement litt senere. Jaja, tenkte jeg og satt meg tilbake og prøvde å følge med på undervisningen. Ting blir bare mer og mer gresk, og jeg orker ikke det faget mer. Laila skjønner ikke hvorfor jeg fikk faget heller, siden jeg har hatt matte i Norge.

I advisement så ble vi sendt til auditoriet hvor Mr. Nelson ville prate med oss.. Etter at han åpnet med å si at endelig var vi seniorene så kom det en evigland applaus og han fortalte litt hva han forventet av oss dette året. Minimum 75% av seniorene skal graduate. Det er målet ihvertfall!

Hva skal jeg si om resten av dagen? US history, Web Page design og Multimedia. Ikke noe spesielt med andre ord. I lunsjen satt jeg med BJ fra Web Page design, og det er greit at jeg slipper å sitte alene i lunsjen. Miriam og en annen tysk vennine (Daniella) plukket oss opp etter skolen i dag, så vi slapp å ta bussen hjem.

Til middag spiste vi på Mexicana Grill, og jeg tok Chicken Nachos igjen. De har utrolig god mat, og det er favorittrestauranten min etter Applebee's. Før vi dro hjem, kjørte vi innom Wal-Mart for å kjøpe litt diverse greier. Kastet inn noen Kool-Aid Grape, og jeg bare elsker det! (Pappa, den lilla drikken du har servert i årevis... Det drikker jeg nå daglig) En kopp sukker, en pakke Kool-Aid og vann.. Der har du en mugge med ferdigblandet Kool-Aid.

Gjorde etterhvert lekser, og jeg er lei allerede. Skal spørre Mr. Allen i morgen om det er lov å skrive på pc og skrive ut. Håndskrivningen ødelegger meg :P

I morgen er det skole og krike som står på planen.. Snakkes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Martin

Har du fått ordnet deg ip telefon enda ?
Hva er msn adressen din ?

Papps