torsdag 14. august 2008

We can maybe try to put you in algebra I?

Hei!

Da begynner denne slitsomme dagen å gå mot slutten, og jeg er så sinnsykt trøtt! Før jeg beskriver nok en vanlig dag her borte, så vil jeg gratulere min søster Emma, som jeg har hørt gjorde en kjempeinnsats under Young Stars eller whatever på Stjørdal i dag! Jeg er stolt av deg, og gleder meg til pappa sender meg video. *hint*

Stod opp som vanlig i 6.30-tiden og tok en dusj. Til frokost orket jeg ikke spise Honey Combs, så jeg tok en liten porsjon med Lucky Charms isteden, samt litt Kool-Aid. Vi var på vei ut døren, og da kjørte bussen forbi. Med andre ord, vi mistet bussen! Laila stod opp og kjørte oss til skolen.

I Algebra II så gikk Mr. Z igjennom masse stuff om stuff jeg ikke aner hva er, så jeg prøvde egentlig bare å ikke gjespe for mye, sånn at jeg ble trøtt. I slutten av timen ga han oss (jeg kødder ikke) over 50 oppgaver i lekse! Jeg sa jeg skulle skifte klasse i løpet av dagen, og tok derfor ikke med meg en bok hjem.. Yay!

U.S. History gikk som vanlig. Mr. Allen var på plass akkurat når late bell ringte, og gikk rett på powerpointen. 5 min før timen var slutt var vi ferdig å notere, og vi fikk tilbake en test vi tok på tirsdag. I failed, bare så du vet det... Og det gjorde de 29 andre i klassen og :P

Web Page design er som vanlig chill, og i morgen kommer visst de nye pcene, så da kan vi faktisk gjøre noe i den klassen. Mr. Satterfield viste en videotutorial av Dreamweaver, og den var latterlig.. "First, you need to double-clik og the green Macromedia Dreamweaver button. Try, clik on it and see what happens" Jadda, her går man frem i sneglefart! Uansett, jeg kommer til å feie igjennom denne klassen uten problem.

I lunsjen så spiste jeg en pizzabit før jeg gikk inn på kontoret til Mr. Silver for å slå av en prat. Mens han letet opp profilen min, og prøvde å få endret navne mitt til Flikkeshaug, istedenfor Fikkeshaug som jeg heter nå, så pratet vi om OL og masse sært. Han fikk ikke endret navnet med en gang, men jeg fikk endret faget jeg ville. Prøvde å fjerne matteklassen, og det fikk jeg. Men fikk tildelt algebra I isteden. Men den klassen skal visst være mye enklere enn Algebra II, siden det er den første matteklassen du har på High School.

I Ms. Newsome sin klasse, så fylte vi ut autobiography, og slappet av.. 3.25 ringte senior bell, og dagen var ferdig. Da var det bare å vente i 35 min før buss 200 ender ankommer. Jeg hater de gule skolebussene. Ikke bare er de stygge å se på, men de er trange, varme og bussjåførene er helt craaaazy. Ser ut som de skal kræsje og faen hele tiden. Men jeg kom meg helskinnet hjem, og da tok jeg en telefon til Mamma, og en til Tone. Hyggelig å prate med de hjemme igjen. Har også bestilt IP-telefonen min nå, og den kommer sikkert om noen dager.

Vi dro til Pizza Hut og spiste før church, og jeg har seriøst ikke spist så mye mat mens jeg har vært her borte. Det var sinnsykt god pizza i dag, og jeg håper på flere turer dit etterhvert. Som sagt, så dro vi til kirken etterpå, og etter bible class så ville hele gjengen si hadet til Miriam som drar til Tyskland i morgen. Vi avsluttet dagen på Dairy Queen drive-thru hvor jeg hadde en Blizzard medium med Snickers... Mhhhhm!

I morgen så er det ny dag med skole, og jeg håper virkelig jeg liker den nye matteklassen min.

Btw, jeg begynner å få kontakt med et par i advisement-klassen min, og tror jeg kan bli gode venner med de. Synd jeg bare ser dem i 30 min hver dag. Ben og Gareth heter de. I tillegg fant Britney (ei i advisement) ut (endelig?) at jeg var utvekslingsstudent, så hun spørte om alt mulig. Og da mener jeg alt! Hvilket språk snakker dere? Hva spiser dere? Er Sverige i Norge? Er Amsterdam liksom hovedstaden i Brüssel? Osv. Nei, hun er ikke blond.

Btw, jeg vil gjerne at du kommenterer om du leser.. Begynner å bli lite kommentarer i det siste nå :P

17 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Well done for this wonderful blog.

Olá sou Adrielle, mãe, mineira, casada e apaixonada pela vida. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Det er veldig mange som følger med på bloggen din, siden du oppdaterer den hver dag.:D
Im a fan :D

Anonym sa...

Er også daglig leser her. Høres ut som om du passer godt inn i miljøet.
Jeff minnet meg om Erlend Bratland(utseende) forresten:P

Anonym sa...

Bra at du oppdaterer hele tida ;D fast leser

Unknown sa...

Mye bra her Martin.
I dag skal jeg sende deg en konvolutt med noe spennende oppi =p Bare fordi jeg kan ... Høhø.

Gøy at du oppdaterer ofte, du inspirerer. Jada... Skal begynne å skrive i bloggen min snart jeg også. Begynner å bli litt å blogge om her i Norge også.

Astri sa...

Heisann! Utrolig bra at du oppdaterer hver dag! Selv om du kanskje synes at du skriver mye av det samme, så spiller ikke det noen rolle for oss andre som skal reise. Jeg reiser til Irland den 23. august. Så nå forbreder jeg meg med pakking og lesing av andres blogger. Ikke alle er like flinke til å oppdatere, så det bli mye sjekking hver dag... Jeg legger til en link til din blogg i min, håper det er greit? Min blogg er forresten www.astriirland.blogspot.com
Lykke til videre! Du har vært heldig med vertsfamilien din! Astri^^

Lene sa...

Ser ut som om du har det kjekt!^^ Blitt kjent med folk?
Campen vår var kjempe digg! Kan ikke beskrives med ord! Har skrevet enda litt mer om den nå, som du kan lese hvis du vil btw^^

John Tore sa...

Knall bra Blogg dette Martin, jeg er fast leser. Ikke bry deg om at det er mye av det samme som skjer hver dag, like spennende hver dag synes nå jeg!

Anonym sa...

Knall blogg Marin. Fast leser jeg også :)

Anonym sa...

Hey.
Spennende å lese i bloggen din Martin. Første jeg gjør hver morgen når jeg står opp...
Hvordan var den nye matteklassen din da?
Regner med at det gikk bra..
Stå på og fortsett å skrive.
PS! Det var veldig kjekt å få snakka med deg igår. Hører at du har det bra og da er det greit....:-)

Klemz fra mamz

Anonym sa...

Følger ed hver dag! Morsomt å lese og se hvordan et hverdagslig liv i USA er :) Fortsett med det :)

~ Vierett på Diskusjon

Anonym sa...

Hei Martin

Sliter med å få kopiert filmen inn til pc fil, har aldri gjordt det før, men jeg jobber med saken.
Emma var kjempeflink i går en av de tre beste. De kåret bare vinneren med dommerene hadde sagt at hun var nest best så hun var godt fornøyd.
Vet du hvodan man kopierer filmen inn til pc ????????

Papps

Anonym sa...

Jeg leseeeer vettu og kommenterer.
Takk for telefon i går. Kul satelittstemme du har fått :-) Skal hilse fra småsøsknene dine. Klokka er snart ett og de er fulle av sukker og igang med å smelle og slå ballonger på stua. Zzzzzznnnoooorkkk! Ikke snakk om å ta hensyn til en gammel krok som vil sove.
Emma ble kjempeglad for gratulasjonen din. Ligger noen bilder på hjemmesida til bladet fra i går. Og du: hjelp far din da. Jeg vil også ha den fila :-) Yo,yo from the gangsters in the hood!

Martin sa...

@BeFs: Send i vei :P Jeg blir glad for all posten jeg får... :P

@Astri: Selvfølgelig er det greit at du linker til meg. Skal få opp link til deg i løpet av morgendagen jeg også. God tur til Irland :)

@Pappa: Jeg skal ringe deg i morgen, så skal vi se om vi kan få til å kopiere filmen..

Anonym sa...

Eg må innrmma at du skriv rimleg kjedelig..