tirsdag 12. august 2008

7x + 3yxx - 21yxyxx + 3456yx - 2 + 698x.. Hva blir det?

Da sitter jeg her igjen da, i sengen og hører på den nydelige coverversjonen av Romeo & Juliet, som The Killers har laget. I dag har jeg vært trøtt hele dagen. Sikkert fordi det er mandag. Jeg beklager btw at bildene mine ikke funker hele tiden, men det er fordi jeg har litt problemer med webserveren de ligger på innimellom. Tror vi har fått løst problemet no, dog.

Stod opp litt sendt i dag, og vi mistet bussen. Laila kjørte oss heldigvis ned til skolen, og vi rakk det med glans. Startet med 12th advisement med Stauffer, og pratet litt med Gareth eller noe som går i klassen min. Olympics var temaet.

Hos Mr. Z begynte vi for alvor å jobbe med Algebra, og jeg gleder meg til å få snakket med rådgiveren i morgen, og få fjernet det fra timeplanen min. Jeg klarer rett og slett ikke ha faget. Vi fikk ca. 35 oppgaver å gjøre i timen, mens vi fikk 30 til å gjøre i lekse.

Resten av dagen gikk greit. Som vanlig et kaldt klasserom hos Mr. Allen, og han hadde laget faste plasser til oss. Nå sitter jeg ikke under en vifte lengre, men med cheerleaderen Jessica Wilson eller noe sånt. Lekse fikk vi der og. 16 oppgaver, eller ord som vi skulle forklare.

Web Page design igjen, og jeg er nok favorittnordmannen til Mr. Satterfield. Jeg eier alle i klassen når det kommer til HTML og div, og i dag begynte han å forklare hva en HTML-tag er for noe.. Yay?

På vei til lunsjen snakket jeg med en fyr fra Web Page Design, og stoppet for å kjøpe en flaske vann. Puttet på en dollar og trykket flere ganger på Da Sani vann ikonet. Hva skjedde? Jo, jeg fikk 2 vann for en dollar (1 USD = 5.38 NOK). Ikke værst, huh?

I siste time har jeg Ms. Newsome og det var sinnsykt kjedelig i dag. Hun sjekket hvem som hadde kommet til klassen, og ba oss tegne et t-skjortemotiv fra renessansen.. Yay? Nei!

Ble hentet av Miriam klokken 15.40, og hun kjørte oss hjem. Da slappet jeg av frem til Laila kom hjem og varmet opp noen kyllingburgere i seks-tiden. Resten av kvelden brukte jeg på lekser, lekser og atter lekser. Er akkurat ferdig, og føler jeg vil dø! Jeg hater leksene, og det har gått tre dager.. Hah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

eeeehhhh... det blir cirka halvparten av brøkdelen av sånn matte jeg ikke kan :-)

Håper du får utvidas nettverket ditt etterhvert og får litt mindre lekser så du kan finne på litt gøy utenom skoletid også.

Tenker på deg:-) Tone Elisabeth

Anonym sa...

Hallo.

Skal du ta bort matten sier du?? Tror du ikke at det blir lettere etterhvert da..... Nei du får da avgjøre dette selv men hva med Graduation da?

Har du begynt med fotball enda? Da får du litt andre ting enn lekser å tenke på... :-)

Klemz fra mamsen