mandag 11. august 2008

Søndag 10. august

Dagen startet som normalt. Stod opp, tok en dusj, spiste frokost, før vi kjørte ned i kirken til bible class. Rundt klokken 12.30 var vi ferdig, og da dro jeg og Don hjem for å spise litt lunsj.

Etter lunsjen kjørte vi all the way up til Commerce, for å hente Miriam som har vært hos Sarah sin vertsfamilie i South Carolina, ikke North som jeg skrev i går. Turen opp tok ca. 2 timer og til min store skuffelse så kjørte vi ikke inn i South Carolina, men stoppet på Tanger Outlet Center. Vi shoppet litt også, men det eneste jeg brukte penger på, var en vann når vi kom dit, og en sprite når vi dro.. Yay?

Hjemme klokken seks, og da dro vi ned til kirken igjen. Ikke så mye å si om det, men på vei hjem så stoppet vi på CHS for å ta litt bilder. Miriam drar hjem på torsdag, så det vi tenkte det var like greit å ta litt bilder i dag. Se litt lengre ned for et gruppebilde...

Hjemme igjen så spiste vi lasagne til middag, før jeg, Don, Laila og Miriam gikk ned i kjelleren og så den siste Bourne-filmen. Bourne Ultimatum, kan det stemme? En god, men dog urealistisk film. Godt å få sett ferdig alle Bourne-filmene nå.

Dale Oen ble nummer to, og jeg er litt småskuffet. Sitter i sengen nå, og skal straks legge meg til å sove. Skole klokken 8.10 i morgen tidlig. zzZZZzzZ!

Miriam, Jeff og meg.

2 kommentarer:

Inga sa...

Martin, jeg vet ikke hva det er, men jeg får ikke til å se bildene du legger ut! Ikke noe rødt kryss el. de bare er ikke der. Forslag til løsning?

Marlene sa...

Kult, jeg bor i south carolina. Vet hvor du var? Er det en annen utvekslingsstudent som bor i SC?