søndag 10. august 2008

Lørdag 9. august

Hoy!

Det er lørdagskveld, og den nærmer seg slutten. Jeg sitter i sengen og skal snart legge meg til å sove. Dette har vært en lang dag, hvor mye har skjedd...

Jeg stod opp i rimelig tid, og tok en dusj før jeg spiste frokost. Gikk ned med litt klær som jeg skulle vaske, og rydde litt på rommet. Rundt 12 så kjørte jeg, Laila og Jeff ned til QT og fylte bensin, før vi kjørte opp til Acworth hvor Don jobber. Laila satte av meg og Jeff på Best Buy, mens hun dro til frisøren for å få fikset håret litt. Jeg endte opp med å kjøpe nok et X Box spill, samt en USB-penn til $15 som vi må ha i klassen til Ms. Newsome.

Vi spiste lunsj på Arby's, før vi dro ned til Lowe's og kjøpte noe greier for å fikse kommoden på rommet mitt. Turen gikk så til OfficeMax, hvor jeg fikk hilse på de ansatte der, samt kjøpe med digital kamera. Kjøpte det Canon-kameraet jeg har blogget om tidligere, Canon IXUS 80 IS, eller Canon PowerShot SD1100 som det heter her borte. Kjøpte også et minnekort på 2gb til kamera. For kameraet betalte jeg $212, etter å ha fått 15% rabatt av Don. Vi var en tur innom bokhandelen etterpå, hvor Laila kjøpte bibel til meg, så jeg har noe å lese i når vi er i kirken.

Senere kjørte vi hjem, og spiste grillet kylling til middag (NAM!!!)... Etter det, så har jeg bare slappet av og googlet trådløse rutere med Jeff. Vi skal kjøpe en i morgen, så jeg slipper å snylte på naboen sin internett.

I morgen er det kirken som står i fokus, før jeg og Don skal kjøre mot South Carolina for å hente Miriam, som har vært med Sarah til hennes tidligere vertsfamilie. Håper vi faktisk kjører inn i staten, så det ikke blir en tur uten mening.

Jaja, kommer med en ny update i morgen vil jeg tro! God natt...

Btw, angående åpningseremonien av OL i går. NBC viste bare en recap av Norge, ettersom de tok pause rett før Norge kom inn! Det var latterlig, og ja jeg ble sint når jeg ventet så lenge for ingenting!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du så nesten ikke noe av Norge i Norge heller, så ikke vær nedfor :P Dessuten så de ut som en rekke kontormenn med sekretærer, så ikke særlig imponerende akkurat...

~ Vierett

Anonym sa...

Hvordan har du fått alle de andre utvekslingsstudentene sine adresser til høyre i bloggen?

Marlene sa...

Jeg vet det! var saa sykt irriterende, satt forann den tven i over en time for aa se norge, ogsaa fikk vi bare see 4 sekunder, kanskje ikke det en gang!!

Anonym sa...

Martin,
Du må venne deg til at Norge ikke kommer så godt med på OL dekningen. Tross alt har vel kamera folket 2-300 land å velge blant etterat de har dekket amerikanerne tilstrekkelig. Vinner vi gull, så kommer de opp.
Gratulerer med nytt kamera, da kan vi vel vente oss flere bra bilder i fremtida. Lykke til. Tordis