lørdag 9. august 2008

Fredag 8. august 2008.

Nok en dag går mot slitten her i USA, og igjen har dagen bydd på litt forskjellig. Jeg stod opp klokken 06.30 i dag også. Tok som vanlig en dusj, og spiste noe greier til frokost, som Laila laget. Litt spesiell mat, og jeg aner ikke helt hva jeg spiste.

Dro på skolen, og det ble en generelt kjedelig dag. Startet med advisement i 15 min, før vi dro til 1st period. Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å få byttet algebra II, siden det er omtrent umulig å få oversatt det han sier til norsk, samtidig som han forklarer. Ikke er jeg så supergod i matte fra før heller. Takk gud for kalkulatorer.

Resten av dagen var pretty boring. Kaaaaldt klasserom hos Mr. Allen, ingenting å gjøre hos Mr. Satterfield og til lunsj solgte de pizza. Jeg ble faktisk mett, og hadde tid til å spise opp maten før jeg måtte gå til siste time. Der har jeg multimedia presentation med mrs. Newman og det er faktisk en ganske kos klasse likevel. Siden skole-idene våre ikke er ferdig, så kan vi ikke bruke pcer enda. Vi hadde dermed endel games, som for eksempel "penny watch" eller hva de kalte det. Det som er litt artig her, er at seniorene får slutte 3.25, mens resten slutter 3.30.

Tok bussen hjem (når bussen endelig kom...), og satte meg ned å sjekket litt mail og litt sånn diverse. Klokken 5.15 ca. kom Laila hjem og fortalte at vi skulle bort å spise mat med foreldrene hennes, siden hennes far har bursdag i dag.

Jeg, Don og Laila kjørte derfor ned til Applebee's hvor jeg spiste en tre-retters middag. Overraskende god mat, og uten tvil den beste maten så langt i USA. 10 dollar kostet menyen min.. Wow, det er så dyrt?

Vi kjørte innom Home Depot før vi dro hjem. Nå sitter vi foran TVen og ser på åprningenseremonien for OL i Beijing. "Suriname, Suriname, Sūlǐnán".. Bare 32 nasjoner igjen til Norge.

I morgen skal jeg og Laila på Best Buy , og besøke Don på OfficeMax. Snakkes!

4 kommentarer:

Stian Berg Hansen sa...

Kult å se at hverdagen begynner å falle på plass, og ekstra kult at seniorene får gå før resten av skolen :P Fikk litt sånn panikk her når du skriver at det er vanskelig å følge med i matten, for når jeg tenker meg om så må det jo være umulig å få med seg noe som helst i de vanskeligste klassene, som jeg antakelig vis må ta hvis jeg skal gå realfal når jeg kommer hjem :O ... Jaja, får ta det som det kommer :P

Anonym sa...

Heihei, Martin:-)

Håper du har det bra på skolen og at du koser deg masse. Her er det lørdag og vi har gomla lørdagsgodis og nå skal vi spise hjemmelaga pizza.

Klem fra Emma (og mamma Tone og Magne også)

Anonym sa...

Jeg lover deg, Algebra II er ekstremt lett med en gang du kommer inn i engelsk matte, ikke la deg lyure og bytt til Algebra I, det er sånn vi lærte i niendeklase på ungdomsskolen..

Anonym sa...

og forresten, fajita på applebees er det beste evar