onsdag 6. august 2008

Tirsdag 5. august

Dagen i dag har vært veldig lite innholdsrik, men skal prøve å få blogget litt på det uansett.

Jeg stod opp rundt halv elleve, tok en dusj og spiste Honey Combs til frokost. Rundt noon kom Laila hjem fra jobb, og vi kjørte ned til skolen. Vi fant rådgiveren, men han hadde ikke tid til å snakke skikkelig med oss. Vi avtalte derfor å møtes i morgen for å få valgt fag til meg, og vise meg rundt på skolen.

Dermed kjørte vi ned på QT, kjøpte en hot dog og drikke før vi kjørte hjem. Lunsjen smakte dritt, og jeg har funnet ut at pølser her borte ikke er det samme som Gilde Grillpølser hjemme i Norge. Etterpå spilte jeg og Jeff litt X-Box og lurte på hva vi egentlig skulle gjøre i dag. Don kom hjem rundt klokken halv fire, og vi så litt på en film før jeg og Don dro å hentet Laila på arbeid.

Jeff måtte på skolen for å få timeplanen sin, samt hilse på lærerne sine, så da ble jeg med Jeff og Laila på det. Jeg må si jeg ble mer forvirret nå. Homeroom ditt og homeroom datt, M10023239 og C12961832756873686. Jaja, det går sikkert fint etterhvert.

Da vi kom hjem hadde Don laget mat, men jeg aner ikke helt hva det var. Potet, pølser, løk, reker og div. Helt ok, men poteten var ikke ferdigkokt. Noe han visste selv og. Etter middag har jeg egentlig ikke gjort noenting annet enn å prate med folk på MSN, og spilt litt X-Box.

Fikk også snakket med Pappa og Mamma idag, noe som var hyggelig. Men ettersom jeg ikke har så mye å rapportere, så tror jeg ikke at jeg orker å ringe hjem så ofte. Eller få de til å ringe meg.

Har også hørt at folk vil sende meg stuff.. I så fall så sender du dette til:

Martin Flikkeshaug
25 Sassafras Trail
Cartersville, GA 30121
United States

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du legge meg til på kartet ditt hvor andre utvekslingsstudenter er?

Rosmari - Kentucky

Leonie sa...

Begynner å gli inn i hverdagen når du syns det du gjør ikke er så spennende lenger ;p
Høres foresten ut som du og Jeff spilelr veldig mye X-box?! ;)
Kos deg videre da;)

Martin sa...

Hehe, vi spiller ikke såååå mye X-Box, Leonie :P Det bare skjer når det ikke er noe annet å gjøre.

Anonym sa...

Rosmari - Kentucky - Bowling Green
;)

Klara sa...

Hvordan fikk du til å ordne deg adresse? :) Tenker også å gjøre det.

Martin sa...

Adresse? Hvilken adresse tenker du på?

Den jeg har oppgitt her, er jo der jeg bor.

@Rosmari: Du er lagt til på kartet.

Anonym sa...

Hei Lillegutt

Takk for spydig komentar om garasjerot, skjønner ikke hvordan du kan si noe sånt til din snille far. Kan desverre ikke føre over lommepenger pga terrortrussel til USA, så du må greie deg på oppsparte midler :-) Ellers så har vi feira 4 årsfagen til Magne i dag. Hadde det i bowlinghallen, han fikk masse biler og transformers, og var kjempeglad for det. Vi snakkes seinar

PS: MAgne har kastet skommene i dag

Anonym sa...

Hei Igjen

Noe skrivefeil desverre

Terror trussel MOT usa

og smukkene har Magne kastet

Anonym sa...

hei martin jeg savner deg veldig mye men når jeg er in her og leser føles det som om du er ret vedsiden av meg






hisen emma som savner deg veldig mye

Håkon Olsnes sa...

kult misunner deg hehe, bortsett fra kirken!