onsdag 6. august 2008

BIlder jeg knipset har knipset i dag..

Hoyoy!

Tenkte jeg skulle legge ut endel bilder som jeg har tatt i dag. Bildebeskrivelse under bildene. Og om du ikke skjønte det; bildene er klikkbare slik at du kan se få se de i en annen størrelse:

Ok, dette er ikke tatt idag. Laila tok det for å vise grunnen til at de var sene til flyplassen.


Nok et bilde av trafikken inn mot Atlanta.


Her lager jeg mine award-winning hamburgers!


Et bilde av terassen. Kom meg ikke ut siden nøkkelen til døren ikke var på plass.


Garasjene og basketballkurven vår.. Spennende vegg det der.


Her ser jeg ut fra innkjørselen vår.


Det er populært å ta bilder av postkassen. Her er vår.


Dette er altså huset vårt sett forfra.


Jeff spiller X-Box.


Badet til meg og Jeff.


Stuen vår.


Tenkte kanskje du ville ta en titt i kjøleskapet.


Stuen vår igjen.


Shadeaux poserer fint. (Uttales shadow)


Matskapet...


Rommet i kjelleren. Prosjektor og trommer and stufft.


Garasjen...


Enda et bilde av garasjen. Kjenner du deg igjen i rotet, Pappa?


Dagens update kommer om ikke så alt for lenge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaggu, ser ut som du har det bra! Misunner deg, du er der alt. :b

Anonym sa...

Det huset så bra ut! Utrolig heldig! Hvilken organisasjon reiser du med? Og hva syns du turen til nå ?

Martin sa...

Jeg reiser med Speak, og turen til nå har vært helt topp!

Anonym sa...

Garasjebilde:-) Trenger jeg si mer
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Tone Elisabeth