tirsdag 5. august 2008

Mandag 4. august

Da er det ikke lenge igjen til nok en dag er unnagjort her borte, og tenkte jeg skulle komme med en rapport på hva som har skjedd i dag.

Stod opp i ti-tiden, dusjet og fikk servert nystekte pannekaker til frokost. Dynget de i sirup og ble mett. Rundt klokken 11 kjørte Don meg, Jeff, Miriam og Sarah til Laila's work så vi kunne hente Buicken og kjøre til et outlet mall. Hun har kontor hjemme hos en rik dude som bor i et rikt nabolag som heter Antigua. Jeg legger til noen bilder i bunnen av denne bloggen.

Når vi tok over Buicken så dro jeg, Jeff, Miriam og Sarah til et outlet mall en 30 min unna Cartersville. Jeg var pretty excited når jeg hørte at vi skulle dra dit, men det var sinnsult lame! Det var sinnsykt varmt, og den eneste interessante butikken var Nike Factory Store. Når jeg og Jeff hadde gått rundt hele greia så var ikke Miriam og Sarah ferdig i første butikk enda.. Og det var vel etter omtrent 50 minutter... Jeje. Vi dro ganske kjapt videre, og spiste lunsj på Chick-fil-A. Igjen, god mat og god service.. Free refills! :P

Vi dro hjem til Cartersville, og shoppet litt på Target før jeg og Jeff stakk innom Blockbusters for å kjøpe et par spill som vi kunne spille i dag. Ble to stk til rundt $30, brukt. NFL Tour og NBA Live 2007, begge til X Box 360. Vi hentet Laila og dro hjem.

Til middag ble det servert kylling, med kinesiske greier. Ganske godt, men jeg var så mett at jeg holdt på å kaste opp. Det var ikke særlig morsomt. Ellers så har jeg og Jeff bare spilt litt X Box. I morgen blir det skoleregistrering og jeg gruer meg til det.

God natt, og nyt bildene under. Jeg må igjen presisere at jeg ikke bor i Antigua, men er innom der ca. hver dag.

Kirken vår. Delen hvor worship og bible class for voksne foregår.


Cartersville Church of God.

Et hus i Antigua. Kostet mellom $500,000 og $2,000,000 ny.

Et hus i Antigua. Kostet mellom $500,000 og $2,000,000 ny.

Et hus i Antigua. Kostet mellom $500,000 og $2,000,000 ny.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde ikke hatt noe i mot et av de husa. :b

Martin sa...

Hehe, me neither.. Huset til sjefen hennes er såpass stort det og. Ganske heftige saker :P

Anonym sa...

Hallo Martin

Ja dette var svæære greier du.

Håper du trives og har det bra:)

Greta

Anonym sa...

Hei lille venn.

Jammen skal jeg si dere er i farta.
Fine hus skal jeg si.... Men du, er pannekakene gode da? Pass på vekta..... Lykke til med skoleregistreringa idag da.

Klemz fra mamma

Leonie sa...

Høres ut som om du har det riktig så bra! Utrolig fine hus du hadde bilder av neders, litt vel dyrt men. Lykke til med registrering på skolen i morgen! :)