mandag 4. august 2008

Taco Bell - The place where food taste like crap!

Så, da var nok en dag unnagjort her i Junaiten, og det ble en dag med litt diverse følelser. Stod opp rundt klokken 8.20 am, tok en dusj og spiste cereals til frokost (Honey Combs). Det var overraskende godt, bedre enn lucky charms synes jeg.

Klokken 9.30 am dro vi til kirken, hvor vi var i 2,5 timer (JA, TO OG EN HALV TIME!). Alle visste hvem jeg var, så det var litt spesielt: "Oh, so you must be Martin.. Nice to meet you Martin. So you're from Norway, right?" Masse hyggelige folk, men jeg likte ikke kirken sånn generelt. Etterpå dro jeg, Jeff og Monica til Mexicana Grill, hvor jeg hadde en Nachos med ost og kylling. Don og Laila tok med seg Miriam og dro til North Carolina til å hente en tysk vennine.

I mellomtiden dro jeg og Jeff hjem, satte oss ned foran X-boxen og spilte et sært spill, som jeg ikke orker å spille igjen. Han var i bursdag i går, og hadde tatt med seg feil cd hjem. Han hadde kjøpt Rainbow Six, men som sagt, så hadde han tatt feil cd. Etterpå så vi starten av Sparks of Insanity, før Mammy (moren til Laila) og hennes far kom å hentet oss. Og da dro vi (Tatatata!!) tilbake til kirken for nok en worship. Denne gangen gikk det mye bedre, for nå visste jeg hva jeg gikk til, og jeg følte jeg kjente folka i kirken allerede. Igjen hilste omtrent alle på meg, og presten er utrolig hyggelig!

Etter worshipen, dro jeg, Don, Jeff, Laila, Miriam og Sarah til Taco Bell og spiste. Etter den nydelig maten på Mexicana tidligere, så var dette en stoooor skuffelse. Det var rett og slett helt jævlig. Se for deg McDonalds, med meksikansk mat. Eller slik amerikanere tror meksikansk mat er. Håper jeg slipper å gå dit så ofte. Men hey, they got free refills! (Som alle andre)

Vi dro hjem og var vel hjemme rundt halv ni eller noe. Da tok jeg å Jeff å sjekket opp litt priser på wireless adapter til X-boxen, samt at vi la inn noen bud på et par spill på eBay. Deretter spilte vi NCAA igjen, og ja jeg knuste han igjen!

Nå er klokken 00.33 og jeg er ikke spesielt trøtt. Det tyder vel på at jetlagen er borte, og jeg har vendt meg til den amerikanske tiden. I morgen er meldt 35 grader og sol, så da er det bare å ta på seg shortsen og....... Go to the mall! Eller det er et outlet mall vi skal til i morgen, men samme greia uansett. Skal se om jeg får kjøpt litt Nike stuff på Nike outlet store i morgen. Skal visst også på skolen å registrere meg, men mulig vi drøyer til tirsdag.

Takk for alle kommentarene, og beklager at jeg ikke svarer alle.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Høyres ut som du har det kjempe fint jo:D Du er så heeeldig. Eg må vente til neste år.
Kjem garantert til å følge med på bloggen din, sia du skriv så ofte i forhold til mange av dei andre.
Ha ein fin dag : )
karina

Anonym sa...

Hallo Martin

Høres ut som du har det kjempeflott, heldiggrisen....
Jeg har første dag på jobb etter ferien, det er ikke sååå flott, he he.

kos deg videre!
hilsen Tone på Asen & Five

Nathalie sa...

Bra du oppdaterer bloggen hele tiden,
mye artig å lese :p

Leonie sa...

Enig med søstra! Helt digg å lese hvor bra du har det! Gleder meg bare mer og mer, for hvergang jeg leser bloggen din! ;D

Klara sa...

Husker at det var rart å komme tilbake til norske restauranter hvor man må betale for påfyll.. :p
Det er liksom en selvfølge i USA ja. Nå får jeg til å se bildene dine også. Hjemlengselen har ikke kommet ennå altså? :p

Anonym sa...

Vært meir i kirka på en dag du no einn kor du vanligvis bruke i løpet av et år :-) Ska sei dæ! Du får say a prayer for Taco Bell næste gang da. Høres ut som dæm træng de!
Fine kleia du kjøpt dæ forræstn. Fortsætt å blogge. Klæmogklæmogklæm fra Tone Elisabeth

Anonym sa...

Hallo Storebror:-)

I dag har vi vært på Toys R`us så æ koinn vis mamma og pappa ka æ ønske mæ te bursdan min. Ønska mæ Transformers, Transformers ooooog Transformers.

No e de bære 2 daga ijæn te bursdan min!!!

Lure på om æ får nå Transformers? Kos og klæm fra Magne :-)

p.s. Mamma les fra bloggen din kvar dag te mæ. Æ like godt at du har bilda på sia di. Særlig av gotteri!! Namnam

Bjørnar sa...

eey!! hvordan våger du å kritisere TaceBell:P

Har vært fast leser i Utvekslingstråden siste året, og er morsomt å lese hvordan du har det etter å ha planlagt dette så lenge. Ønsker deg et kongeår;)