søndag 3. august 2008

Lørdag 2. august

I går dro vi ut sånn rundt noon, kjørte til GameStop hvor Jeff kjøpte et gavekort til en venn som hadde bursdag. Turen gikk deretter videre til Ingles, hvor jeg kjøpte meg litt snacks, Kool-Aid og div.

Så skulle vi da kjøre Jeff til denne bursdagen han skulle i, men det var enklere sagt enn gjort. Han hadde ikke vært der på 5-6 år, så det var ikke bare bare å huske hvilket hus det var. Etter å ha letet i helt feil sub division i nesten 1 time, kom endelig Don hjem, og kunne sjekke nummeret deres på telefonen. Når vi ringte Whitepages så var nummeret skjult, fordi stefaren hans er i politiet.

Vi fant da frem tilslutt, og da kjørte jeg, Laila og Miriam rett hjem. Hjemme ventet Don på oss, og vi to så litt baseball mens vi ventet på å lage mat. Jeg og Don grillet burgere, og ja, jeg fikk skryt for mine burgere.. Ha!

Til middag kom Lailas foreldre, og jeg fikk en Falcons caps og en hel masse spørsmål om Norway. Senere på kvelden så vi på Bourne Supremacy siden jeg ikke hadde sett den. Skal se den siste om noen dager.

Men jeg har det bra, og jeg begynner å bli vandt til den amerikanske maten. Dog er jeg ikke vandt til de amerikanske toalettene...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har klokketro på at det blir ett flott år for deg. Lykke til videre mann:)

Nathalie sa...

Høres ut som om du trives godt i USA :D