lørdag 2. august 2008

So, do you want an another refill?

Yes, da var nok en dag unnagjort her i statene, og jeg liker meg veldig godt.. Bortsett fra at det er så siiiiiinnsykt varmt, og klamt ute. Det verste er å sette seg inn i en bil etter noen timer i solen..

I dag startet dagen med cereals, noe som het Lucky ett eller annet. Helt greit, men litt mye sukker. Omtrent før jeg fikk dratt på meg klærne skikkelig så var Miriam og Jeff klar til å dra til "The Mall", offisielt kalt Town Center Mall tror jeg det var. Det var bare en 20 minutters kjøretur fra huset vårt.

Jeg gikk sammen med Jeff, mens Miriam gikk alene. Kjøpte meg noen tees på Pacsun, og en shorts på Surftown. Vi spiste etterhvert lunch, og jeg og Jeff innså at det var still 3 timer til vi skulle møte Miriam ved bilen. Klokken halv to, kvart på to møtte vi henne sånn helt plutselig, og vi bestemte oss for å dra.

Vi kjørte videre til TJ Maxx, hvor jeg ikke kjøpte noenting. Når vi endelig var på vei hjem, så var det selvfølgelig sinnsykt mye trafikk. Likevel var vi akkurat tidsnok til å hente Laila på arbeid.

Deretter dro vi til Pizza Hut for å spise, og jeg må bare fortelle litt angående drikken i dette landet. Når har du opplevd å få free refills i Norge? Nei, aldri! Her får man det alltid, og amerikanerne forventer at de får det. Servitøren kom med nye glass pepsi før vi var ferdige med det andre. Det er hva jeg kaller god service. Pizzaen var også god, men jeg sliter med å venne meg til maten her borte. Magen min liker det ikke!

Vi dro tilslutt bort til Dollar Tree, GameStop og Wal-Mart før vi dro hjem. Kjøpte litt Skittles til $1 pakken på Dollar Tree, to X box spill og en kontroller som tilsammen kom på $30 på GameStop, og på Wal-Mart ble det ingenting, men så på litt diverse småelektronikk som jeg vurderer å kjøpe etterhvert.

I kveld har jeg og Jeff spilt NCAA Football på X Box, og blitt litt bedre kjent. Og btw, jeg knuste han 106 - 59 eller noe. Et urealistisk resultat, men dog. Har lagt ved et par bilder av dagens kjøp, og selve rommet mitt.. God natt!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, så deilig det må være å ha kommet fram der du skal bo det neste året! Håper du koser deg masse :) Om under en uke joiner jeg Georgia aswell!

Anonym sa...

Hallo.
Skal si det skjer ting.. Bra du koser deg. Ikke bruk opp alle pengene på en gang da......

En mail hadde vært fint.

klemz mamsen

Anonym sa...

heij martin jeg har set på bloggen din og det høres ut som du kosser deg håper du har det klem og kos fra emmma ps jeg savner deg :-(

Anonym sa...

Hei lille gutt

Godt å høre at du trives, ser på bilder fra rommet ditt at du begynner å bli husvarm..... snart like rotete som det du reiste fra ha ha ha
Du får kjøpe deg et grovbrød og litt ordentlig pålegg så slipper du å bare spise søt mat... Hørt det før kanskje

Vi snakkes
Papps

Anonym sa...

LUCKY CHARMS
er latterlig digg;D

Anonym sa...

Digger å lese diss bloggene! Lucky Charms er litt vel søtt ja, prøv Fruity Loops ;)