fredag 1. august 2008

Det første døgnet i Georgia

Hoy!

Da sitter jeg i sengen, men klokket har såvidt rundet 9.30 PM. Vi har nettopp sett Sky Captin and the world of tomorrow, som Laila har lånt via Netflix. Som jeg tror jeg har skrevet tidligere, så har familien prosjektor og stuff nede i kjelleren, så vi så filmen der..

Men tidligere i dag så dro jeg, Jeff, Miriam og en annen tysk vennine av henne (Danielle) inn til Cartersville. Vi dro innom Wal-Mart, Target, samt at jeg og Jeff dro en tur til GameStop mens jentene var inne å shoppet noe klær. Jeg kjøpte meg en football, og vi oppdaget senere at det stod "JUNIOR - AGE 9-12", men I don't care.. Det er en amerikansk fotball, så da er det greit.

Vi dro innom Cass High før vi dro hjem. Skolen skulle ha åpen dag litt senere, men vi fikk gå litt rundt og se oss om. Det var en stor og fin skole, men jeg garanterer dere at jeg kommer til å rote meg bort.. Ææææ!

Ellers så har jeg slappet av, og jeg sliter litt med den jetlagen enda. Nå skal jeg prøve å sove litt igjen. Legger ved et bilde fea downtown Cartersville, hvor man kan finne verdens første veggreklame fra Coca-Cola.

3 kommentarer:

Klara sa...

Hei! Moro å lese om hvordan du har det. Men jeg får ikke sett bildene dine. Er bare hvitt med sånn kryss øverst til venstre. Prøver å trykke "vis bilde", men funker ikke det heller. Mulig det bare er jeg som har problemer med å se de, men tenkte bare jeg skulle si fra. :)

Maren sa...

Heihei Martin! D e godt alt jekk bra me turen din aag. Kos deg masse, saa stikke'g nok innom et par ganger og sjekke koss du har d;)

Anonym sa...

Halla, Martin :-)

No fekk æ endeli opp bloggen din og deinn vil bli flittig lest. Ska skriv mæst mulig trøndersk så du itj glømme dialækta heilt. Hehe! (Og ainna folk itj skjønne bæra ;-)

Ska del ut adræssa di te kjeinte og kjære så dæm kainn stekk de nysgjærrige nasan sin innpå bloggen din og sjekk ut ka du heill på me.

Emma fekk et lite anfaill av "savne Martin" i dag, så du kainn sekkeret seinn a ei tærrormelding så aillt bli som normalt ijæn. *Glise )))

Tænke mytji på dæ og savne dæ. K og K fra Tone Elisabeth