onsdag 27. august 2008

Tirsdag 26. august

Våknet tidlig i dag. Jeg syns jeg hørte noen rope Martin ute i gangen, og våknet til. Klokken sa 05.49. Fikk selvfølgelig ikke sove igjen, så slappet bare av inntil jeg stod opp klokken 06.30.

I dag regnet det, veldig veldig mye! Fikk beskjed om å ta på jakke når vi dro. Første gang jeg tok den frem siden jeg kom hit. Bussen var litt forsinket pga været, men vi stod på trappen (under tak) og ventet til hun kom oppe i veien.

Dagen gikk da sin gang, og jeg ble våt tre ganger i løpet av dagen, siden jeg starter med en klasse ute i brakkene, før jeg gikk inn til advisement, og ut igjen til US History. Etter US History regnet det heldigvis ikke, så kom meg helt tørr inn til Mr. Satterfield sitt rom. Jobber videre med hjemmesiden, og tydelig at han liker det jeg gjør. Har toppkarakter i det faget nå, garantert!

Etter skolen så var jeg alene hjemme i en liten halvtime, så spiste litt mat før Laila og Don kom hjem. Gjorde ferdig litt lekser, før jeg gikk ned å spilte litt X Box. Jeff var ltit borte på skolen, og div i dag, men kom hjem etterhvert. Begynner å få teket på baseballspill nå! Enklere når man skjønner reglene.

Lite spennende dag i dag, men i morgen er det kirke, så det blir jo knall.. Har forresten funnet ut at familien her er McCain supportere og. Skal bestille et Obama hageskilt, og bumperstickers jeg! Ja, det skal jeg seriøst gjøre. Må få mobbe de litt. McSame er bare gammel, senil og fortjener ikke noen år i Det Hvite Hus.

Har 100++ multiple choice test i US Hist i morgen.. Jippi :P

2 kommentarer:

Leonie sa...

Ahaha, gjett kæm si vertssøster som e Obama gal?!
Og gjett kæm som va på Obama hovedkontoret i Bozeman i dag og laga plakata og fikk masse gratis klistremerka, skilt og buttons! ;p

Anonym sa...

Hallo påsan

Hva er pop tarts for noe ???


Papps