torsdag 28. august 2008

"Ok, guys... Put your pencils down and get out to the tree!"

Yes, onsdagen begynner å gå mot slutten, og jeg sitter her i sengen og ser på CNN Live fra demokratenes convention i Denver, hvor Joe Biden skal opp å snakke om få minutter.

Våknet før klokken ringte og da var det ikke mye annet å gjøre enn å bare stå opp, og ta en dusj. Spiste litt Lucky Charms til frokost, før jeg gikk ut til bussen. Det er blitt kaldere her borte nå, og det irriterer meg litt. Fortsatt mulig å gå med t-shirts, og evt. shorts, men det er akkurat på grensen til ubehagelig (om det forklarer det godt nok...)

Skjønner mer av algebra nå, etter at vi har startet fra scratch igjen. Mr. Levine er fortsatt ingen kjempe god lærer, men når man først begynner seg på han, så blir ting enklere. Dog tar det litt tid før karakteren er der den bør være.

Hadde prøve i US History i dag. Chapter 1 through 5, 100 question multiple choice... Her om dagen nevnte jeg brannøvelse som vi skulle ha i går, men den ble det ikke noe av pga. det kraftige regnværet. Den ble flyttet til i dag isteden! Midt under prøven hører vi en lav stemme over intercomen; "blballba, 10-4". Og Coach Allen sier; "Ok, guys... Put your pencils down and get out to the tree!" - Hvilket tre? Jeg fulgte bare de andre, men det kom aldri noen Coach Allen for å se om alle var på plass. Fikk beskjed om å gå inn igjen, og gjorde ferdig prøven. Det gikk greit, og jeg håper det går bedre enn forrige.

Web Page Design igjen, og jeg lover deg at jeg skal reise hjem om jeg ikke får 100 i denne klassen. Han begynte å gi karakterer til de første som ble ferdige med prosjekt 1, og hun første som fikk hundre, ville fått fail fra meg. Siden hadde en svart bakgrunn med blinkende elementer, grønn tekst, 16 lydfiler, som alle starter samtidig, 2 YouTube filmer, samt en klokke som følger musepekeren, og ikke minst masse glitterbilder av hjerter og sånt. Når noe sånt får 100, så er det noe galt! Bare jeg får 100, så driter jeg egentlig i de andre, men den siden var bare sinnsykt tragisk!

I multimedia hengte Ms. Newsome opp karakterene våre så langt, og jeg har høyst grade i klassen! 97 ut av 100 mulige. Det jeg hadde trekk på var den 1, eller var det 2 feil jeg hadde på en prøve om "The Net". Men det er godt å se at jeg gjør noe riktig ihvertfall! Lurer også på å joine FBLA (Future Business Leaders of America), men skal høre litt mer med Ms. Newsome og Mr. Satterfield hva det går ut på.

Etter skolen gjorde jeg som vanlig ingenting, og ventet bare på å dra i kirken. Ble med i youth gruppen i dag, og det var "bedre" enn den andre delen, men fortsatt ikke noe jeg har tenkt å drive på med så veldig lenge.

Må også høre med Laila og Don hva som skjer denne helgen. På fredag spiller vi (skolen) hjemme mot Cartersville High. Det er sesongens viktigste kamp, og vi har et pep-rally på skolen, og jeg har blitt invitert til å tailgate med noen fra klassen min. Får se hva det blir til, men vil ikke gå glipp av denne kampen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint at det går bra for deg på skolen. Håper du treffer noen i Youth-grupppa som det går an å henge litt med etter skoletid. Tenker ørten ganger i løpet av uka at jeg skal sende en laaaang mail på e-mailen din, men så er det noe med denne klokka da :-) Dagene fyker så fort avgårde etter at skolen startet igjen og fotballtrening, lekser, husarbeid, matlaging og alt det trauste der er igang igjen. Blir vel bedre tid en dag. Vi e gla i dæ!!!!!! TEA, E og M
P.s. Magne har lært å skrive bokstaven sin :-)

Anonym sa...

Hehe :-) Forresten så er det vel DIN bokstav også. (Pluss at han skriver våre andrs forbokstaver også. TEA