onsdag 20. august 2008

Tirsdag 19. august

Beklager de dårlige tittelnavene, men jeg aner ikke hva annet jeg skal skrive.

I dag har jeg vært hjemme fra skolen fordi jeg har vært syk. Våknet tidlig, med en sinnsykt hodepine og valgte derfor å bli hjemme. La meg til å sove igjen, og våknet klokken 12 når Don dro på arbeid.

Da stod jeg opp og prøvde å lage meg litt frokost. Det ble vaffel med is. Ikke spør hvorfor. Jeg tok bare det første og beste jeg fant i kjøleskapet. Etterpå gikk jeg tilbake i sengen og leste litt i US History boken min i chapter 5, så jeg er forberedt til i morgen.

Tok så en dusj, og slappet bare av inntil Jeff, og Laila kom hjem i fire-tiden. Rett før de kom inn døren så var jeg så sulten, så laget meg et par speilegg med bacon and stuff. Det var utrolig godt.

Ettermiddagen ble brukt til å slappe av, og alle gikk hvert til sitt egentlig. Ble tydeligvis ikke noe middag, siden Don ikke kom hjem. I ni-tiden dro jeg og Laila til QuickTrip og kjøpte oss drikke, etter vi kjørte hjem grandaddy. Aner ikke hva han heter.. Sorry :P

Nå er jeg bare trøtt, og skal legge meg til å sove. God natt! Btw, jeg har bestilt iPhone. Så når gjelder det bare å få betalt den. $500 koster den :P

4 kommentarer:

Linn sa...

Har du bestilt iPhonen på eBay?

Anonym sa...

God bedring.
Klem fra Siv

Anonym sa...

Hei !
En hilsen fra oss her på Tangmoen.
Håper du har det fint, og god bedring :D

Anonym sa...

Hallo lille venn.
Har du vært syk du da?? Uff og uff... Men det er bra du føler deg bedre. Jeg er i Tidaholm i Sverige og har det trivelig på kurs. kal hjem i morgen torsdag.

Lykke til på prøven da gutten...

Klemz fra mamma