tirsdag 19. august 2008

Mandag 18. august

Holdt på å glemme bloggen i kveld. Jeg er så sinnsykt trøtt akkurat nå, men skal prøve å få skrevet litt hva som skjedde i dag. Dog ikke så spennende som andre dager.

Ble vekket av Laila fem minutt før min alarmklokke ringte. Gikk i dusjen og rakk å spise et par toast med fake cheese på. Det smakte jævlig, men det fikk bare være sånn i dag. Fikk stoppet bussdamen når hun holdt på å passere huset vårt, og kom meg på bussen.

I Algebra I lært jeg fortsatt ingenting og er fortsatt like forvirret. Om noen vet hvordan man "solving linear inequalities by graphing" og kan forklare dette på en enkel måte på norsk, så ta kontakt! Jeg skjønner ikke et pøkk. Prøve i dette i morgen btw. Lykke til, Martin!

I US History hadde vi prøve, og jeg hadde helt glemt den. Håpet at det var en avkryssningsprøve med 10-20 spørsmål, men neida.. Eller jo, det var avkryssningsprøve, men over 70 spørsmål. Men det gikk overraskende bra. Jeg tror jeg kan score høyt på den.

I web page design så gikk vi inn på Ms. Newsome sitt rom og fikk bruke pcene der, siden Mr. Satterfield sine er nede enda. Pga. lock downen på fredag så rakk de ikke montere opp alle de nye skrivebordene og pcene. Vi skrev summary av en artikkel om internett fra How Stuff Works.

Etter lunsj, i multimedia pres, så hadde vi først prøve om The Net, og jeg husket ingenting fra filmen, men når prøven (avkryssningsprøve) lå på bordet, så falt brikkene på plass, og jeg scorte lett 15/20, om ikke mer på den. Resten av timen ble brukt på å lage en powerpoint om oss selv, som vi skal presentere i morgen. Æææ, gruer meg!

Etter skolen så tok jeg bussen hjem, hentet pakken min som lå på trappen, og testet telefonen. Laila kom hjem og lagde middag. Kylling-greier.. Ganske godt. Etter det har jeg gjort en ting, og det er homework, homework og enda litt mer homework.

Nå er jeg som sagt trøtt, så da sier vi god natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det betyr "løse lineære ulikheter grafisk"...

Anonym sa...

Du... Den matten må du fikse.... Prøv så godt du kan da....

Æ koser meg i Sverige.

Snakkes snart igjen.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Heia :-)

Lykke te me presantasjonen i mårra. Send mæ en SMS hvis Algebraen bli heilt for trasig da, så kainn æ kanskje finn hjælp te dæ.

Klæm TEA