mandag 18. august 2008

Søndag 17. august

I dag ble jeg vekket av Don, 15 min før vekkerklokken på mobilen ringte. Det var dumt, for da måtte jeg opp å dusje først. Spiste vaffel med sirup til frokost, før jeg leste litt mailer og div, og dro til kirken. Eller først dro vi innom Wal-Mart slik at de kunne fikse Expedition vår. Den er litt sær innimellom.

Vi var ferdige rundt halv ett, og dro på Quinzios eller noe sånt for å spise subs. Monica ble med, mens Jeff dro hjem med Bob og Andrew (fra kirken) for å sette opp X Box live i kjelleren. Før vi dro hjem, så stakk jeg innom AT&T store og kjøpte en mobil bare for å bli ferdig med det. Ettersom det kreves SSN og 2-year contract for å få iPhone, så ble det bare en billig GoPhone med tilhørende kontantkort. Betalte $135 og gikk ut av butikken med telefonen ferdigladet og påslått i hånda. Effektivt? Jau! Bedre enn hjemme i Norge, hvor du må oppgi navn, adresse osv. Her var der bare Navn, betale, og hadet bra!

Vi kjørte så bort på Wal-Mart for å hente Expeditionen. Batteriet fikk vi skiftet på garantien, og slapp å betale for nytt. Da ble Don glad. Vel hjemme, gikk alle til hvert sitt. Laila tok en lur, Don så på TV, og jeg satte meg på rommet og ringte Mamma, og etterhvert også Pappa. Alltid hyggelig å prate med de, og ikke minst snakke norsk, ikke bare skrive det.

Når klokken var kvart på fem så var det kirketid igjen, og vi kjørte tilbake til Church of Christ. Etter worshipen bar det rett hjem, og vi spiste hot dogs til middag. Bob og Andrew var også på besøk. De fikk X Box live til å funke i kjelleren btw.. Ikke at jeg bryr meg da (ehm..).

Ellers så har jeg vasket klær, og snakket med peeps på MSN. Har også fått trackingnummeret på Wi-Fi telefonen min idag. Den leveres i morgen :P Så når jeg kommer hjem fra skolen, så vil pappa sannsynligvis få en telefon. Om den funker da.

God natt!

3 kommentarer:

Klara sa...

Hvorfor kjøpte du deg ny mobiltelefon? Funker ikke din gamle i USA? :)

Anonym sa...

Hei du

Jeg jobber til kl 23 i dag så må ringe meg etter det

Papps

Anonym sa...

"solving linear inequalities by graphing"

er ikke det å løse liniære verdier ved hjelp av en graf da ?

Har egentli ikke peiling, men tror det.