søndag 17. august 2008

Lørdag 16. august

Denne bloggen blir kortere enn vanlig, rett og slett fordi det ikke har skjedd spesielt mye...

Stod opp ganske sent, rundt halv elleve. Tok en dusj, og da kom Laila hjem. Hun snudde omtrent i døren, og vi dro til Wal-Mart. Gikk tvers igjennom butikken og spiste på McDonald's. Etterpå brukte vi ca. 2 timer på å handle, og endte opp med en full Wal-Mart vogn (Ca. dobbelt så store som de i Norge).

Vel ute i bilen, som var sinnsykt varm fant vi ut at vi kom ingen vei. Bilen startet nemlig ikke. Det er et problem med bilen, men vi har ikke funnet ut hva det er enda. Vi ringte til Donny (min eldre vertsbror) og heldigvis var han i nærheten. Han kom bort, og vi fikk jump startet bilen.

Når vi kom hjem, så ryddet jeg litt på rommet, snakket litt med Ingrid og spiste middag. Spagehetti med kjøttdeig og sterk saus. Veldig godt! Etter middag dro Laila og Don bort, og jeg ble alene hjemme. Jeff ble med Donny når han kom til Wal-Mart, og kom ikke hjem før i 10-tiden på kvelden. Jeg gjorde absolutt ingenting annet enn å spise chips o'hoy og høre på musikk.

Nå er jeg trøtt, og skal opp tidlig for å rekke kirken i morgen. Legger ved en video fra nasjonalsangen på kampen i går (Jeg filmet det). God natt!


3 kommentarer:

Astri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Astri sa...

Kult med nasjonalsangen da! Amerikanerne er veldig nasjonalistiske. Jeg kan ikke kommme på hvordan nasjonalsangen i Irland er jeg, tror ikke jeg har hørt den en gang.. (Hadde så mange skrivefeil på det første innlegget, men her står det altså det samme:P)

Anonym sa...

Natta, Martin :-) Har lest innlegget ditt for dagen og skal finne sengen for her er klokka 23.15. Zzzzzzzzz fra Tone E.