torsdag 21. august 2008

"Hey, you, please recite!"

Sååå, en ny dag er i ferd med å gå mot slutten her, og dagen i dag har vært ganske kurrant egentlig, selv om jeg er sinnsykt sliten idag.

Stod opp når klokken ringte, og tok en dusj. Jeg sliter med å finne god frokost her, så det ble en bolle Lucky Charms igjen. Det er godt, men blir fort lei. Rakk skolebussen med glans, og er fremme på skolen tidlig. Alt for tidlig egentlig.

Møtte opp rett før det ringte inn på rommet til Mr. Levine og så at vi hadde en vikar. Hun sendte meg til kontoret for å få tak i et sånn skjema som alle lærerne må fylle ut for at jeg var borte i går og hadde en gyldig excuse. I det jeg er på vei tilbake begynner announcements, og fyren på anlegget begynner med "The Pledge of Allegiance" og da står man vendt mot det Amerikanske flagget med hånden på venstre side av brystkassa. Jeg orket ikke stoppe opp for dette når jeg var på vei til klassen min, men joda det ble det! I det han starter så stopper selvfølgelig alle vaktene i gangen opp, og babler med. Og når jeg ikke stopper opp, så roper hun ene vakten "Hey, you, please recite!" og jeg lover deg at jeg aldri har stoppet opp så fort før. Jeg ble skremt :P

I web page design så gjorde vi ingenting, så jeg ble bare sittende å prøve å betale iPhonen, samt prate med Miranda om alt mulig. Lurer på når vi endelig skal begynne med de websidene Mr. Satterfield har pratet så mye om...

I multimedia fikk vi tilbake testen vi hadde om "The Net", filmen vi så på torsdag og fredag. Jeg scorte 90, noe som vil si en A, som igjen er en sekser i Norge. Veldig fornøyd siden jeg egentlig ikke skjønte filmen, og at Stephanie som har sett filmen en million ganger fikk 95.. SÅ DET SÅ!

Etter skolen er det 25 min med venting før bussen kommer. Det er seriøst megakjedelig, og jeg hater fortsatt den bussen. Null air-condition, så det er sinnsykt varmt etter skoledagene.

På ettermiddagen jobber jeg fortsatt med å betale iPhonen, og slappet av. Fikk akkurat ordnet det før vi dro for å spise/dra i kirken. Takket være Bjørn Erik! Uten hans hjelp ville jeg fortsatt slitt med å betale. TAKK TAKK TAAAAAKK!

Vi dro for å spise på Fuddruckers, og de har seriøst en himmelsk god burger. French fries'en der er elendig, men det betyr ingenting når den burgeren er såpass god. Videre dro vi til kirken, og Mike hadde igjen undervisning. Syns egentlig det er rart at han orker å bruke 4-5 timer på dette i uken, når han er så rik. Tydeligvis betyr religion mye for folk her.

Jeg begynner å bli veldig trøtt, og skal legge meg. MEN nå er iPhonen betalt, så venter på at den blir sendt nå. Selgeren bor i Cobb, altså nabofylket, så det burde ikke ta så veldig lang tid. Shipper han tidlig i morgen, så kan jeg ha den allerede i morgen, men garantert på fredag. Håper bare jeg får den i løpet av denne uken, og ikke på mandag!

God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobba på på prøven ... fortsett sånn i matte også....

Papps

Anonym sa...

Bra jobba på på prøven ... fortsett sånn i matte også....

Papps

Unknown sa...

Jeg har sett "The Net" kanskje 40 ganger eller noe. Utrolig gøy film for oss som skjønner opplegget ;)