fredag 22. august 2008

"Left Fedex Origin Facility - In transit"

Hola!

I dag stod jeg opp så fort klokken ringte, og hoppet i dusjen. Ble sittende å snakke med Carmen på bussen til skolen i dag, og fikk med meg at fotballsesongen til Cass startet i dag. De skulle spille borte mot Aidarsville, så alle fotballspillerne hadde på seg en t-skjorte med draktnummeret sitt på skolen, de som spiller i bandet hadde på seg sine blå klær, og cheerleaderne det samme. Trodde vi skulle ha pep-rally, men ble skuffet.

Hadde sub i Mr. Levine sin time i dag og, men det var visst siste dagen. I dag klarte jeg å jobbe med igjennom oppgavene, siden vi begynte på en helt annen bok. Litt enklere for å si det sånn. Ble ferdig med 1-50 odd, og noen extra credit oppgaver.

Coach Allen var ikke i klassen i US Hist i dag, så vi hadde han hjelperen hans eller hva pokker vi kaller det. Han likte jeg, og kunne godt tenkt meg å hatt bare han istedenfor Coach Allen. Så ferdig "Our Founding Fathers" i slutten av timen. Fikk tilbake den testen jeg trodde jeg gjorde det bra på, og fikk 43 av 75. Begynte endelig med HTML i Web Page Design i dag. Jeg kjørte igjennom kapittel 1 på 5 min, og begynte å leke meg utenfor det boken dekker. Mr. Satterfield ble imponert.

I lunsjen satt jeg ute med Brian og pratet litt med han. Han er ganske sær, og ser ut som han er 20. Han bor i Kingston, og kjører 30 min for å komme til skolen hver dag. Interessant? Tviler...

Hos Ms. Newsome har vi altså jobbet med Paint den siste dagen, og i bunnen kan du se hva jeg jobbet med. Hun syns det var bra, og jeg fikk full score :P Ellers så refreshet jeg FedEx trackingen ca, 5 gang i minuttet for å se om pakken min er på vei.

Når jeg endelig var hjemme, så var det igjen bare å slappe av, gjøre lekser og det samme som vanlig. Spiste sinnsykt god mat i dag. Potetbåter, og noe grillet greie.

I morgen klokken 16.20 er jeg hjemme, og da er det endelig helg! Da skal jeg rett inn og fikle med iPhonen som skal ligge på trappen, eller inne om noen er hjemme når den blir levert. Huff, jeg gleder meg så utrolig mye!

I helgen blir det en tur til Mountasia med youth gruppen i kirken, før det er kirke, kirke og enda en tur i kirken på søndag.

Sneiks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Martin :-)

Håper telefonen venter på deg når du er ferdig i dag. Slapp av og kos deg etter god innsats på skolen. Vi ønsker deg en riktig god helg!

Klem fra TEA, Emma og Magne