mandag 25. august 2008

Søndag 24. august

Snakket med Mamma i dag, og hun sa jeg skrev så mye negativt, så skal ihvertfall prøve å være litt mer positiv i dag. Ok, here we go:

Ble vekt av Don rundt halv ti når han dro på arbeid, gikk i dusjen og når jeg var ferdig så var Laila og Jeff på vei ut i bilen for å dra til kirken. Jeg glemte helt at det startet 10.00 på søndager. Vi rakk det, og jeg fant ut at jeg hadde på meg Crocs. Litt flaut, men tror ingen så det :|

I halv ett-tiden var vi hjemme, og jeg spiste toast til lunsj. Loff, med pastrami og ost. Utrolig god mat. Etterpå gikk jeg og Jeff ned i kjelleren og spilte litt X-Box 360 inntil Bob kom. Da ga jeg fra meg kontrolleren og gikk opp på rommet og ringte Mamma. Det gikk fort en halvtime, og det var hyggelig å prate med henne igjen.

Don kom etterhvert hjem og vi spiste middag. Vi spiste skinke, og potetsuppe(?)... Helt greit, men jeg foretrakk den skinken foran suppen! Så var det å bare finne Bibelen og dra ned til evening worship i kirken.

Ikke så mye om si om akkurat det, uten at det ikke varer mer enn en times tid. Hjemme igjen så slappet jeg av på rommet med musikk, MSN og iPhone. i halv ni-tiden gikk jeg på stuen og så på Larry King og litt sånn med Laila og Don.

(Advarsel; negativ setning) Nok en kjedelig søndag er over, og i morgen er det skole igjen... Yay!

Jeg bare nevner dette igjen; Jeg svarer på dine spørsmål som du måtte ha angående utveksling. Skriv kommentar eller send mail til martin.flikkeshaug@gmail.com. Jeg besvarer de i morgen kveld, slik at dere kan se de på Tirsdag hjemme i Norge.

2 kommentarer:

Fredrik Brekke sa...

Hey Martin;) Skriver her istedenfor forum jeg. Går du på noen sporter?

Martin sa...

Nei, det gjør jeg ikke. Men skal begynne på fotball når det starter til våren.