tirsdag 26. august 2008

"If there's tornado tomorrow; I'm outta here!"

Bloggen med svar på spørsmålene deres må komme i morgen. Hadde alt for mye lekser i dag til at jeg kan gjøre det. Rekker så vidt å blogge dette før jeg må sove.

Fikk sove litt lengre i dag, siden Jeff står opp først denne uken. Rakk akkurat å dusje, og hive i meg en Pop Tart før jeg kom meg ut i bussen. Det har regnet i hele natt, og det var meldt regn også hele dette døgnet. Det var derfor sinnsykt høy luftfuktighet. Høyere enn det var når det var varmt. Kjennes ut som man er svett og faen hele tiden. Ubehagelig.

I Mr. Levine sin time, så begynte vi på nytt med Algebra i dag. Fikk først tilbake prøveresultatet, og jeg scorte 45 på prøven. I bokstavform er vel det en F, altså Fail, men jeg fikk en av de høyeste scorene i klassen, så det forteller mer om nivået på klassen enn meg. Jeg har ikke hatt matte på over et år, mens de i klassen min gjorde dette i vår. Rakk å levere inn oppgavene vi gjorde i timen i dag. Var bare en annen innlevering i boksen når jeg gikk ut, så det burde jeg vel score litt på? Ingen lekser ihvertfall.

Gikk videre til Coach Allen, og på en eller annen måte så begynner jeg å like klassen. Ikke at vi får grusomt mye lekser, men selve undervisningen i klassen. Klart det er sinnsykt mye å notere, men Coach Allen har så sinnsykt mye gode kommentarer på lager. I dag fikk han en mail hvor det stod at vi i morgen skulle ha en planlagt brannøvelse, og det var også stor sjanse for at vi får en ekte tornadoalarm i morgen, om tornadoen rundt her nermer seg Atlanta og omegn. Så er greia slik at Coach Allens rom er ute i de mobile brakkene, slik at om alarmen går så må vi ut, for å så gå inn i selve skolebygningen. Ved brannalarm, ut på plenen, men nå snakker jeg om tornadoalarmen. Coach Allen begynte å kødde med dette, og om alarmen gikk, så skulle han faen ikke inn på skolen. Han hadde ingen planer om å dø på skolen, så da sa han at bilen hans er parkert rett bak brakken her, og går alarmen så er han "outta here!". Han kunne være snill å åpne vinduene på bilen mens han kjører ut fra skolen, slik at de som ville kunne hoppe inn, men da måtte ingen begynne å klage på hundehårene i baksetet, og om noen ikke klarte det, synd for dem... Umulig å gjenfortelle på en morsom måte, men jeg holdt på å få latterkrampe. Han er utrolig vittig type.

Web Page Design er chill, og jeg er rene eksperten i Mr. Satterfields øyne. Fikk i oppgave i dag å begynne med vår egen side, og etter cirka 30 min med koding, måtte jeg rundt å hjelpe andre med å fikse bakgrunnbilder, og rosa farge og masse sånn sære ting som jeg ikke liker. Men dette burde være en lett A+ klasse, og sånn blir det!

Lunsj i dag var pizza igjen, og satt ute å snakket med Brian under lunsjen. I siste time har jeg altså Multimedia med Ms. Newsome, og i dag laget vi Totem Poles i Powerpoint, samt at jeg fikk leke meg i Paint. Burde være en grei klasse å få en god karakter i dette og.

Kom hjem, spiste vaffel til lunsj, før jeg snakket med Ingrid og flere på MSN. Til middag spiste vi Fajitas med kylling og greier. Veldig god mat!

Etter det har jeg gjort lekser, før jeg gikk i kjelleren en halvtime og spilte litt X Box 360. I morgen skal vi ha en "prøve" om Declaration of Independence i US History. Vi skal skrive ned denne ene setningen uten å lese i boken(Ja det er EN setning);

We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness. — That to secure these rights, Governments are instituted among Men, deriving their just powers from the consent of the governed, — That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness.


Ønsk meg lykke til da? God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, Good luck med prøva i morgen, ser ut som du kan trenge det! hoho.
Ser ut som at matten kan være litt utfordrene ja! Lurer på ossen jeg skal klare meg meg Pre-calc matte :o

See y'all som de sier hos deg(?)
~Summertime in northern Michigan!

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Gløm matteresultatet og begynn på nytt. Det er det beste...
Ellers så må du ha good luck med prøven idag. You can do it...

Snakkes

Klemz fra mamsen