torsdag 24. juli 2008

Mens vi venter på avreisen!

Så i dag kom jeg hjem fra en sinnsykt varm og slitsom dag på jobb, og i mailboksen min venter en mail fra Don & Laila. De har begynt forberedelsene til jeg kommer, og planlagt ting vi skal gjøre sånn at jeg får en fin start på året.. YIPPIAYYAYAY! sier jeg da!

Vi skal blant annet på en Braves-kamp, og en tur til Stone Mountain Park som skal være verdens største "granittstein"! Det er uthogginger(?) av President Jefferson Davis og generalene Robert E. Lee og Thomas J. "Stonewall" Jackson. Det er visst også mulig å ta en gondol til toppen av fjellet, steinen whatever og nyte utsikten. Det blir spennende. Bilder nederst i posten...

I dag ringte også Lisa til Mamma mens vi var på jobb.. Hun ble borte i en veldig god stund, og de hadde visst en svært hyggelig samtale. Hun hadde sagt at hvis jeg ikke hadde visumet i morgen(!), så skulle jeg ringe slik at de kunne hente det og levere til meg på Gardermoen. Jeg ville komme meg til USA uansett.. De hadde en plan D(!) :P I tillegg må jeg sende inn passfoto for 2347862384 gang, sammen med andre smådokumenter som jeg skal sende inn. Oppdatering av adresser osv.

Snart fem dager igjen til avreise, og to dager igjen på jobb! JAAAAAA!! Å faen!


Turner Field!

3 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

Heii du! håper du får en fin reise da :) legger deg til

Lene sa...

Oppdatert som alltid;P
Nå reiser jeg i mårra!:D:O

Håkon Olsnes sa...

hey ser ut som du får det kult, kjenner meg igjen i masse du skriver, det blir nok knall!
God tur og lykke til.