onsdag 23. juli 2008

I'm good to go... Or am I?

Yess...

Da er det under en uke til avreisen, og jeg har fortsatt ikke pakket, eller begynt å tenke på hva jeg skal ta med. Kjøpte en bok om Norge i dag dog.. Den skal jeg vel gi i gave til family'n over there...

DS-2019 kom i går, og ble sendt i retur Oslo omtrent etter et par timer. Med andre ord så er DS-2019 hos ambassaden nå, og jeg håper visumet blir klart innen mandag. Jeg har også bare tre arbeidsdager igjen, før jeg bruker de siste dagene på pakking 'n stuff.

I dag, så møtte jeg Leonie, Nathalie, Kine Lovise og Inga på Egon Søndre. Det ble en hyggelig ettermiddag hvor vi diskutere USA, og endel annet sært.. Takk for at Leonie pratet så mye, så vi slapp noen awkward silent moments :P Takk for en fin kveld jenter!

Nathalie, Kine Lovise, Meg og Inga...

Leonie...


1 kommentar:

Leonie sa...

Jess, takk for en hyggeli kveld! ;)
Og æ veit æ prate my sjø.. Ice breaker :p haha!
Bildan ligg på nettby-gruppa :)