mandag 28. juli 2008

Oi...

Da er det offisielt et døgn igjen til avreisen, og JA det skremmer meg noe helt jævlig...

Jaja, beklager at jeg ikke har blogget de siste dagene, men en skuffelse, samt travle dager har gjort det umulig å blogge. Men her kommer en update på hva som har skjedd i helgen.

Kan jo starte med den store skuffelsen.. Jeg sendte områderepresentanten min en mail og da lurte jeg inn noen spørsmål som jeg lurte på, og svar fikk jeg, men ingenting gikk helt i mitt favør.

"I do know that Georgia schools do not allow exchange students to graduate."
Den setningen plantet seg i hjernen min, og jeg må innrømme at jeg den kvelden var såpass deppa at jeg mistet all lysten til å reise. De jeg snakket med på MSN den kvelden kan sikkert skrive under på det. Beklager at jeg var såpass sytete den kvelden, men måtte jo bare få det ut...

Lørdag så sluttet jeg på jobb, og utrolig nok ble det 3o min overtid den dagen, da noen kom og skulle ha masse maling rett før stengetid. Viktig å nevne at de ikke hadde oversikt over hvilken farge det var. Mandag ble jeg hentet av Bjørn Erik. Vi kjørte på Coop Mega og kjøpte masse grillmat, før vi dro hjem til han og grillet. Fikk hilset på lille Dominic Elian, og det var alt i alt en hyggelig kveld. Utrolig rart at jeg ikke får sett de på et år, etter å ha gått i klasse med han i 2 år...

Ellers, så fikk jeg klipt meg i dag. Mamma sendte en melding til en god nabo og da ordnet det seg.. Ble ikke så værst faktisk. Dette kommer fra en som ikke har peiling på hår og faen. Men poenget er; Jeg tror jeg er klar for avreise nå. Skal ta en telefon til Speak i morgen og bare høre om litt diverse ting, samt at jeg skal på posten og hente ut passet mitt, og kanskje kjøpe noe nye klær å reise i.

Meeeeeen. Glemte jeg å nevne at jeg drar i morgen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

OMG! Kan ikke tro at vi reiser om under 1 døgn! Det er så uvirkelig og jeg gleder meg så jævlig :-D

Anonym sa...

Evig heldig som drar nå!

Nathalie sa...

Goood tur! :D

Kine Lovise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kine Lovise sa...

Sorry, fikk ikke helt med meg naar du skulle dra.. Neste uke engang?? :p

Hehe, KOS deg paa flyet sier jeg bare. Det tok meg 5-6 timer bare aa finne ut hvordan tv'n paa flyet funka! :p

OG ett godt tips er aa ta med seg matpakke. Maten var crap! :p

Leses senere ;)

Anonym sa...

Oi, avreise i morgen og greier. Men du får ha god tur! Btw, så fikk jeg vite av skolen min at jeg får graduate, og jeg skal bo litt nord for Atlanta i Georgia.. Merkelige greier.

Anonym sa...

Ja, det er jo skikkelig rart hvis bare èn av oss får være med på graduation når vi bor så nærmt hverandre.. Det er noe som ikke stemmer altså. Men ikke gi opp håpet om å være med på graduation! Hun ene som jobber på skolen jeg skal gå på sendte meg en sånn link på mail der det stod om exhangestudents i Georgia og der stod det at de fikk graduate hvertfall. Jeg skal se om jeg finner det i morgen :) Hva het skolen du skal gå på? Har du noen anelse om den er med i fulton county schools?