lørdag 12. april 2008

Happy birthday to me!

Så da har det altså skjedd.. Martin har blitt myndig! Dagen ble feiret uten noen store festligheter, kanskje ikke det man skal gjøre på en slik stor dag, men sånn ble det altså. Vi kom på skolen og fikk beskjed at vi kunne dra etter vi gjorde ferdig 4 oppgaver i regnskap. Jeg, Emil og Bjørn Erik pløyde "raskt" igjennom oppgavene og dro fra skolen rundt 11.30. Vi endte opp på Egon hvor vi spise litt Nachos og slappet av i finværet. Takk til Ungt Entrepenørskap som betalte lunsjen som kom på 738,-. "Yay.."

Dro senere bort til russebilen hvor vi jobbet litt med diverse og ting begynner å falle på plass nå. Neste torsdag er det visst russesjekk og da bør alt være helt ferdig. Jeg har mine tvil på at vi klarer det, men vi skal ihvertfall prøve. Tirsdag får vi en artikkel i Bladet også, hvor det står litt om problemene vi har møtt med bilen så langt.

I dag Lørdag så har det vært besøk av slekt og venner her og da ble det selvfølgelig litt cash på meg. Mye kake var det også.. Pappa regnet med sikkert med det kom en hel hær på kake, men neida.

Ellers så har jeg ikke hørt mye fra Speak i det siste og derfor ikke tenkt så mye på det heller. Godt å få det litt på avstand en liten stund, da det i en periode var veldig mye tanker rundt utvekslingsåret. Møte i Tr.heim med Speak neste søndag. Blir spennende å møte de andre som reiser fra trøndelag med Speak og få vite litt mer. Møtet varer i over 3 timer så jeg forventer mye info!

Bjørn-Erik og Emil er rimelig opptatt med å spise Nachos.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Gratulere med 18-årsdagen som var! :D