tirsdag 22. april 2008

Hva har skjedd i det siste?

Er noen dager siden forrige livstegn fra meg nå.. Det har egentlig ikke skjedd så mye de siste ukene, men likevel har jeg fått gjort endel. Søndag var jeg da på dette orienteringsmøtet til Speak, men dessverre levde det ikke opp til forventningene. Vi "lærte" akkurat det samme som stod på papirene som de har sendt ut tidligere. Hun kom dog med endel fine eksempler og historier som jeg syns var interessant. Traff også Klara som reiser neste år, samt at jeg skulle snakke med Ingrid, men da møtet var ferdig stakk pappa så fort at jeg måtte bare følge etter.

Har også fått meg en skikkelig jobb ved siden av skolen, og er blitt ansatt som vikar/sommerhjelp whatever hos Byggmakker Aasen & Five. Det er en fin arbeidsplass, men systemet i kassen er grusomt vanskelig å lære seg. De ansatte prøver så godt de kan, men det eneste jeg får med meg er "tab ned dit, trykk F5, velg 2, sriv navnet på kunden, tab dit, tab opp dit, enter og F5 tre ganger til du kommer til print, og trykk så på Shift+E".. Jeg føler det begynner å komme, men vi får se.

Ble i dag (Tirsdag) invitert til Oslo på NM for ungdomsbedrifter på torsdag og fredag. Reiser sammen med BeFs, men aner ikke så mye om dette enda, så kommer tilbake med en rapport når turen er gjennomført.

Prekæs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne bloggen er utrolig kjedelig og unitressant. Hva med å vente med å skrive blogg til du faktisk reiser?


Du ser det kanskje selv, ingen som kommenterer bloggen din.

Martin sa...

Javel? Tør du å poste dette under en reel bruker? Når du først skal klage så gjør kan du like gjerne være seriøs.

At en anonym bruker klager på bloggen min bryr jeg meg fint lite om, og jo det er folk som leser, men ikke kommenterer. Så gjør meg en tjeneste, hold kjeft eller post med en reel brukerkonto!

Og for the record.. Denne bloggen ble laget mange måneder før jeg bestemte meg for å ta et utvekslingsår. Med andre ord så er dette en personlig blogg.

Anonym sa...

Heisann! Ikke hør på sure kommentarer om bloggen din! Selv om ingen kommenterer bloggen, kan det være mange som leser den allikevel.
Datteren min er utvekslingsstudent i Texas dette året 07/08. Hun skriver også blogg, - det er få som kommenter, men på telleren er det over 5000 besøkende på 10 måneder. Tiden har blitt knapp for henne til å følge opp bloggen, men jeg vet at mange følger med allikevel.
Du kan glede deg til året i USA! Du må lære å takle forskjellige situasjoner på godt og vondt. Får bare håpe du kommer til en hyggelig familie! Lykke til og ha et fint år i USA!
Vennlig hilsen Britt

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra