onsdag 8. april 2009

Tirsdag 7. april

Hei igjen folks!

Jeg må skuffe dere og si at det ikke kommer noen bilder i dag heller. Er trøtt, og nettet her på hotellet er tregt, så det sparer vi til senere. Regner med det går greit jeg?


Uansett... I morges så stod jeg vel opp rundt ni, gikk ned å spiste frokost, før jeg tok en dusj og pakket sammen sakene mine og rundt ti å sjekket vi ut av hotellet, og kjørte nordover, mot Miami.

Lisbeth skulle innom en sånn Harley Davidson butikk, så da stoppet vi der en liten halvtime, før vi kjørte videre. MC er ikke helt min ting, så jeg brydde meg ikke særlig mye om den butikken egentlig. Plottet inn River Park Hotel på GPSen og kjørte ned dit for å sjekke inn og få bagasjen vår på rommene.

Etterpå bestemte vi oss for å kjøre ned mot Miami Beach, hvor det visstnok var en del finere enn inne i Miami, så vi dro ned, fant selve South Beach-delen, parkerte der, og gikk ned på stranden, og etterhvert nedover Ocean Drive for å finne en restaurant.

Vi spiste på en fin liten, og rimelig dyr restaurant, hvor jeg spiste mozarella sticks og fries. Ikke akkurat noen hovedrett, men det var mer enn nok for meg til lunsj. Etterpå fant vi shopping districtet i Collins Avenue. Armani, Ralph Lauren, og alt det der. Aner ikke hvorfor vi går inn, for vi kommer fort ut, når man ser kjoler som koster $800 (Ralph Lauren), eller en jeans til $690 på Armani.

Etterhvert så ble vi enige om å bare gjøre oss ferdig, og dra for å levere inn bilen, men vi fant Miami Ink, så da stakk Lisbeth og Mamma bort dit for å ta bilder, mens jeg og Svein bare kjørte rundt, siden det ikke var noen parkering.

Vi kjørte til Budget, leverte inn bilen, tok shuttle til flyplass, og buss tilbake til hotellt. Mamma og dem skulle skaffe blomster og litt sånn, så jeg gikk opp på rommet og slappet av en stund. De kom hjem rimelig sent, og da bestemte vi oss for å bestille en pizza.

Nå blogger jeg ferdig og snakker med Caitlin på telefon. I morgen er det bryllup, så regner med det kommer noen bilder derfra i morgen. See ya!

5 kommentarer:

lillese sa...

Er været i Miami veldig klamt?

xpressure sa...

Miami Ink!!!!!!!!
Gikk du ikke bort for å se engang!?

Nathalie J sa...

hoores som om du hadd det bra i miami!
Gjett kaem som sitt aa skriv paa skolens nye imac 20 inch data??
:D

Leonie sa...

Bilda vil vi ha vett, men seinar e vel beir ein itj nå ;)
Gratulere te mora di og Svein da! :D

Anonym sa...

Hei Martin!
Hva betalte dere for den leiebilen?