fredag 10. april 2009

Onsdag 8. april

Hei, og beklager at jeg ikke blogget i går, men jeg glemte det litt. Beklager det igjen... Uansett, under følger en oppsummering av dagen i går.

Stod opp i ti-tiden, og tok meg en dusj. Skulle vel møte de andre nede i resepsjonen rundt halv 12 tror jeg det var. Jeg fikk på med dressen, og gikk ned til Svein, Mamma, Lisbeth som også kom ned etterhvert.

Vi hadde bestilt privat shuttle ned til kirken, og videre tilbake hit og dit etterpå. Var vel fremme på den Norske Sjømannskirken i Miami rundt 12. Da var jeg i himmelen. Fikk servert NORSKE vaffler i det vi kom inn døren, og de solgte masse norske varer. :D Jeg handlet med meg Vestlands Lefser, så da blir det å mekke det når jeg kommer opp til Cartersville på lørdag.

Mamma og Svein hadde en møte med presten først, så jeg og Lisbeth bare slappet av med kaffe/vann og vaffler i en liten stund. Etterhvert kom de ut fra kontoret, og det var vel egentlig bare å gå ut i finværet og gjøre ferdig sakene. Jeg fikk jobben med å filme vielsen, og det gikk vel helt greit. Men slet litt med å ta bilder samtidig. Tror det gikk greit dog.

Etterpå snakket vi litt med presten, før vi ble hentet av sjåføren vår for dagen igjen. Han kjørte oss videre, ned til South Beach, hvor vi stoppet ved havet for å knipse litt (veldig mange) bilder. Etter en 30-minutters photo shoot, så var vi ferdige, og ble kjørt tilbake til hotellet.

Der skiftet vi over til mer normale, og mindre varme klær, før vi gikk oss en tur for å slappe av, med mat and such. Vi gikk til et "senter" hvor de hadde restauranter og alt slikt. Det ble pils på de voksne (...Sukk, trodde jeg var voksen nok når jeg var 18?), og en sprite på meg. Ble sittende en liten stund, før vi gikk for å spise mat i seks-tiden.

Valget falt på en rimelig dyr biff-restaurant, men jeg valgte å spise kylling. :P Kyllingen var sykt god, men det var ikke så mye mat, noe som var litt irriterende med tanke på den stive prisen. Men som sagt, maten var helt herlig.

Når kvelden kom, så orket jeg ikke bare sitte der, mens de andre slappet av med vin osv., så jeg tok beina fatt og gikk tilbake til hotellet og slappet av resten av kvelden.

1 kommentar:

xpressure sa...

http://xpressure.blogspot.com/2009/04/hes-just-not-that-into-you.html

Les innlegget :) det vil du.