onsdag 25. februar 2009

Tirsdag 24. februar

God kveld...

Dagen i dag var ganske tung. Tror jeg er inne i en uke hvor alt er bare utrolig slitsomt og kjedelig. Stod opp og tok en dusj, ordnet meg og alt sånn, før jeg tok bussen til skolen.


Skjedde ingenting i 1st, period, ingenting skjedde i Government, bare gikk igjennom study guiden foran prøven i morgen. 3rd period fortsatte vi å se på den evigvarende filmen, og deb sluttet faktisk! Ikke spør meg hva den handler om.

4th period så vasket vi workstationen vår, før vi spilte resten av timen. Tok bussen hjem og ringte både Mamma og Pappa. Don & Laila dro bort, og kom hjem med mat til meg i åtte-tiden eller noe rundt der, så da ble det baco cheeseburger og fries på meg.

Resten av kvelden har jeg slappet av, og sett på Obamas første tale til Kongressen. State of the Union/Nation som man også kaller det, selv om dette ikke var en offisiell State of the Union address. God tale og solid tale, som fortjener kudos.

God natt og sov godt Martin!

Ingen kommentarer: