tirsdag 24. februar 2009

Mandag 23. februar

Hei!

Blogget ikke i går, siden det ikke skjedde noe særlig. Vi var i kirken, spiste lunsj på Mexicana Grill, og hadde Snack & Yak i kirken på kvelden. En rimelig normal søndag med andre ord.


I dag så våknet jeg 06.30 og fulgte de vanlige rutinene. Dusj, frokost, fikse skolebøkene osv. Tok bussen til skolen, og ble sittende å snakke med Mr. Satterfield til det ringte inn. I dag hadde han invitert en fyr fra The Art Institut til å snakke, og det ble altså den tredje gangen jeg så hans presentasjon.

2nd period, Government. Jobbet med study guide til en prøve vi har på onsdag. Med andre ord en rimelig kjedelig time. I 3rd så diskuterte vi prosjektet vi jobber med, og resten av timen, både før og etter lunsj gikk med til å se på den filmen i svart-hvitt fra 1930. Jeg aner fortsatt ikke helt hva den handler om, men er visst en kinesisk story.

Avsluttet dagen med 4th period hos Satterfield, og guess what? Fyren fra The Art Institute var der enda. Så da fikk jeg sett presentasjonen en fjerde gang også :P Bra jeg liker det han snakker om, og seriøst vurderer det til høyere utdanning. Det er en privatskole med campuser over hele USA, og er ikke billig. Men som han sier, det er en investering for fremtiden. $55,000 for en associate degree, pluss bokostnader. Får se hva som skjer om en 3-4 år. Kanskje jeg går for en utdanning som grafisk designer?

Tok bussen hjem, og sovnet. Jeg var så ferdig at jeg har ikke gjort et pøkk i dag. Spiste kylling og biscuits til middag, og sett 24. Nå skal jeg bare hente klærne mine i tørketrommelen og finne senga. Snakkes!

Ingen kommentarer: