mandag 2. februar 2009

Super Sunday!

Hoy!

Denne søndagen har vel egentlig ikke vært så kjempebra, men vi kom oss hjem, så gidder ikke bry meg mer egentlig.

Våknet vekket tidlig, alle ordnet seg klar, pakket koffertene og dro fra hotellet og inn til Savannah igjen. Spiste frokost på IHOP, før vi kjørte til en kirke. Nå har jeg skjønt hvor mye kirken betyr for dem. Vi kunne ikke bare droppe kirken i morges, og heller kjøre rett opp til Cartersville, for å så nå evening services, nei vi måtte jo finne en annen Church of Christ kirke og worshippe med dem. Bah...

Da vi var ferdig der begynte vi å kjøre oppover, og foruten en matstopp på Wendy´s i Macon, så skjedde det ikke mye. Jeg så Superbad, og hørte på musikk resten av tiden. De 5 timene opp til Cartersville egentlig rimelig fort, men ble utrolig lei av bil på slutten der.

Kom hjem, snakket med BeFs i et par minutter, før Super Bowl sendingen fra banen begynte. Da Jennifer Hudsen begynte på nasjonalsangen så kommer det fra stuen at det var på tide å dra (til kirken)... Ikke før half time var vi hjemme igjen, så jeg hadde jo fått sett mer av Super Bowl om jeg hadde vært hjemme i Norge jo!

Og ikke nok med det, Cardinals som jeg holdt med, tapte kampen. Orker ikke skrive en recap av kampen, da jeg fikk sett såpass lite. Men 4th quarter var utrolig spennende, men Big Ben & Co. klarte å dra det i land til slutt, dessverrre.

Har lagt ved en film fra Jeff´s All-State under, samt en sneak peek på bildene fra Savannah. Kommer altså mange fler i morgen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

hei Martin, fin blogg. Forresten, visste du at Logmein har kommet med app til iphone.? http://www.youtube.com/watch?v=acYcjpyzODI

kult, ikke sant?

Martin sa...

Yep, det visste jeg. Men Ignition er evig dyrt enda, så venter å ser om det kommer noen bedre gratis/billigere versjoner av slik programvare først.