mandag 5. januar 2009

Søndag 4. januar

Jess, i dag var jeg tilbake til livet her i Georgia, og kirken stod for tur igjen. Stod opp 08.45, tok en dusj og fikk i meg litt frokost. Dro til kirken og ble værende til halv 1.

Kjørte hjem, hentet Don og kjørte til lunsj. Jeg valgte Arby´s og jeg spiste som vanlig Popcorn Chicken Shakers. Jeg elsker det rett og slett. Vi kjørte rett hjem og alle slappet av frem til kirken senere på kvelden.

Da kirken var ferdig halv åtte, åtte, så kjørte vi hjem og Don mekket mat, før vi så på bilder fra New York-turen min. De var imponert over alt vi rakk å se på den ene uken. Etterpå hjalp jeg Jeff med å redigere en film han skal legge ut på YouTube. Vi ble ikke ferdig though.

Nå er jeg bare trøtt, og skal legge meg. I morgen er det ikke skole, men skal innom Cass en tur for å endre fagene mine før skolen starter på igjen.

Ingen kommentarer: