tirsdag 6. januar 2009

Mandag 5. januar

Hoy!

Dagen i dag var egentlig ganske grei, og det var godt med en hviledag til før skolen tar til på onsdag. Jeg stod opp i elleve-tiden, og slappet av en godt stund. Fant meg noe frokost etterhvert, før jeg så litt på TV, snakket med venner og litt sånn.

I fire-tiden kom Laila hjem og hentet meg og Jeff. Både jeg og han skulle endre fag på timeplanen vår, så vi kjørte til Cass hvor Mr. Silver heldigvis var på jobb. Jeff skulle bare få byttet inn JROTC, men jeg skulle endre mine 3 siste klasser. Endte opp med å endre bare to, men er rimelig fornøyd likevel. Fra onsdag, og de neste 90 skoledagene skal jeg ha følgende fag:

  1. Advanced Web Design
  2. Government
  3. World Literature
  4. Digital Media

Som du ser, så har jeg igjen to computerklasser, men denne gangen en i første og en i siste time. Begge to er med Satterfield, som jeg hadde i web design i første semester. Government er og skal være enklere enn US History, og læreren er visst ok, så burde være en easy A klasse, om jeg bare gjør jobben min. World Lit er vel den hardeste klassen jeg har. Det er en engelsk klasse (altså faget engelsk), så blir en del lesing og sikkert et par rapporter innimellom, men jeg tror det skal gå bra. Jeff hadde ingen lekser i det faget, og han hadde det i første semester i år.

Vi kjørte hjem, hentet Don og dro til Wal-Mart for å handle, og for å spise middag. Spiste inne på McDonald´s først, før vi handlet ferdig, og jeg og Jeff gikk innom GameStop og kjøpte en brukt kopi av Grand Theft Auto 4 til $30. Kjørte hjem og testet spillet en liten stund, før jeg så på Max Manus som jeg har lastet ned. Var sånn kinokvalitet (altså filmet med kamera i kinosalen) så ikke helt topp, men det duger, og filmen var veldig god, og imponerende til å være norsk.

Nå skal jeg finne senga. Siste feriedag i morgen. Dritt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har du 4 fag første semester of fag andre semester??
Ah... finals neste snart iallfall tenker jeg, hurra!

Martin sa...

Ja, jeg har fire fag hvert semester. Finals er dritt. Er glad det er 90 skoledager til neste :P