mandag 26. januar 2009

Søndag 25. januar

Hei igjen!

Søndagen startet vel helt vanlig. Stod opp rundt 8.15 og tok en litt lengre dusj enn vanlig, før jeg etterhvert fikk flyttet meg til kjøkkenet og fått i meg noe lett frokost som kunne holde frem til lunsj.

Dro ned i kirken, hvor vi fant ut at classes (Bible classes) var kansellert i dag, siden vi hade guest speaker. Yay sier vi da :P Det som ikke var like morsomt er at det foregikk i auditoriet, så satt på samme plass fra 9.45 til 12.30 så og si. Fyren som snakket var morsom da, så tiden gikk litt raskere. Ellers så tegnet jeg full bulletinen (Avisen/Papiret med syke osv. i) og prøvde å tenke på lunsj.

Monica har bursdag på fredag eller lørdag, men vi er borte da, så vi dro på lunsj i dag. Hun valgte lunsj på Applebee´s, og det takker man jo aldri nei til! Spiste kylling, så ikke noe eksotisk mat på meg, men ble mett da, og det er vel det viktigste?

Var innom et par steder etterpå for å se/handle whatever, og jeg endte opp med å kjøpe meg et par nye sko. Ble Nike denne gangen også :P Hvite sko, som sikkert er hvite i maks to uker til... $40 totalt ble det vel for den. Ikke så værst deal egentlig.

Dro hjem etterpå og fikk slappet av noen timer før vi skulle tilbake til kirken igjen. Satt å spilte litt Mario igjen, samt at jeg ryddet ferdig på rommet mitt. Men ja, vi kjørte tilbake til kirken hvor vi hadde songservice. Det er sånn at siste søndag i hver måned så har vi "Snack & Yak" etter kvelds gudtjenesten, hvor vi samles for å spise. Gudstjenesten før blir i stor grad brukt til å synge bare, derfor songservice :P

Etter Snack & Yak kjørte vi en svipptur innom Wallieworld hvor jeg plukket opp en liten ekstra ekstern harddisk til Macen min. De to andre jeg har begynner å bli full, og nå kjøpte jeg en til å holde styr på backup av macen min. Liten en som kjører på USB-porten å greier. Betalte $90, men er verdt hver eneste dollar selvfølgelig.

Kom hjem, gikk på nettet og bestilte meg litt mer klær. Jeg satser på at de passer, også kjører vi bare til butikken om det ikke gjør det. Sånn gjør jeg det nemlig :P Kjøpe jeans, t-shirt, og en hoodie til under $100 totalt.

Er det sånn at det er mandag i morgen? Faen.

Et bilde fra McDonalds for en stund siden. Usikker på om det er lagt ut før? Ihvertfall, syns det er litt morsomt at man skriver ting oppover, så det skal være lettere å lese når du kjører?

Ingen kommentarer: