tirsdag 27. januar 2009

Mandag 26. januar

Bah, da var vel uken igang igjen, men heldigvis er dette en kort uke igjen. 4 dager for å være nøyaktig. Meeen, var overraskende lett å stå opp i morges, så var klar lenge før bussen kom. Fant ut at jeg er lei sausage biscuits til frokost og. Cereals i morgen da?

Ikke noe spesielt å rapportere fra 1st period. Spilte Mario.

I 2nd period gjorde vi først en synonymsoppgave med "The Preamble", før vi tok en bunke notater og jobbbet med oppgaver. Liker denn klassen, selv om klassen er full av freshmens. Hvorfor? Fordi i US History så lærer man om "The Constitution", men i Government går man mye grundigere igjennom det, noe som er bra, fordi den kan være litt forvirrende innimellom.

Og jeg er igjen lei av World Lit. Kom inn i klassen i dag, gjorde dagens quote og oppstartsoppgave, før vi fikk beskjed om å gjøre ferdig worksheeten vi fikk på fredag. Jeg hadde kommet til oppgave 3 av 30. Da jeg var på 4, så sa Mr. Clift at nå begynte vel alle å bli ferdig, så han kom med neste. 30 nye spørsmål. Håpløst :P I tillegg har vi en bok å være ferdig med til fredag, en prøve på fredag (som jeg må ta på mandag), et essay som skal være inne på fredag, men jeg må vel levere på torsdag siden jeg ikke er på skolen fredag.

4th period, så spilte jeg Mario. Yay :P

Dro hjem og ringte både Mamma og Pappa, før jeg slappet av resten av kvelden, frem til 24 startet. God episode, yay! Nå ser jeg på Leno, men skal straks finne senga. Hei!

180 dager siden jeg kom til Cartersville.
141 dager til jeg er hjemme i Norge.
143 dager til Sommerfestivalen.
117 dager til graduation.
115 daget til Pappa og Emma kommer.
74 dager til bursdagen min.
59 dager til Mamma og Svein kommer.


1 kommentar:

Anonym sa...

World lit ja. Nøye mæ me nordisk lit æ. Har du sånne artige analysemetoda etc. du å eiller. Har narratologi æ. 200 sia me bære fræmedord.
No ska æ lesa Ibsen. Tuddelu :-)
Klæm fra Tone E