lørdag 24. januar 2009

Endelig helg!

Ja, da ble det helg igjen. Endelig. Ikke at uken har vært så lang, for det har den ikke :P 3 dager for å være nøyaktig, men etter en ferie (Ja, jeg kaller det ferie), så blir man fort sliten den første uken etterpå.

Ble kjørt til skolen i dag, siden Jeffern skulle ha med så mye crap på skolen i dag. Kom 2 min før det ringte inn, så gik rett til Satterfield og spilte Super Mario 64. Begynner å få teket på det nå :P Også jobbet jeg med flash da... Ikke så mye, men litt.. Eller veldig lite faktisk. Faktisk så lite at Hayley er kommet lengre enn meg på fiskegreia nå...

Gikk til 2nd period, og når jeg gikk ut for å gå til 3rd så kjente jeg at det var sinnsykt varmt ute plutselig. Satt ute i lunsjen i dag, og skjermtingen utenfor skolen sa 68 °F (20 °C), så det var jo passe hyggelig. Hadde også en vocabquiz i World Lit, noe som jeg gikk rimelig dårlig.

4th period ble også brukt til å spille Mario, og nå har jeg 42 stjerner :P Jeg lover jeg skal gjøre ferdig alle oppgavene vi har fått neste uke, siden de egentlig var due nå på fredag, men hei, det er Satterfield vi snakker om her.

Resten av dagen har jeg ikke gjort noe spesielt egentlig, bare sett på Leno, spist middag, sett på Nytt på Nytt og snakket med Nathalie. I morgen skal familyn her ha første dag på Tellusmuseet, så får formiddagen for meg selv. Hva skal jeg gjøre? Sove.

Ellers har jeg endel planer for ting jeg skal kjøpe i helgen, men som jeg tviler på skjer. Jeg skal kjøpe et par nye jeans, nye headphones, en ekstra eksterndisk til Macen, klippe håret, og litt sånn div. småting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Godt med helg ja. Slapper av vi og..
Håper du finner deg nye jeans, for det er ikke lett for meg å finne noen. Kan du sjekke om hva de koster for GPS til oss. Vi skal kjøpe tror jeg.Tomtom eller Garmani heter de visst..

Vi snakkes.

Klemz fra mamma