lørdag 13. desember 2008

Fredaaaaaag!

Wazzup?

Da var det fredag og helg. Endelig! Jeg er klar for juleferie og New York-turen nå. Neste uke blir hard, men likevel rolig. Har EOCTs i Algebra og US History på mandag og tirsdag, rolig onsdag, fri på torsdag, og final i Web Design og i Multimedia på fredag. Early release og da blir det juleferie!

Var hardt å stå opp i morges, men kom meg uansett på skolen, slappet av før det ringte inn, siden jeg er ferdig med leksene for i høst. Hadde 10 minutter med advisement før vi gikk til 1st period. I dag så vi film i Algebra, Stand and Deliver het den.

Review i US History, intens jobbing med siste dag av FBLA prosjektet, og i siste time hadde vi en sub, så da slappet jeg bare av. Brian kjørte meg hjem etter skolen, og jeg har bare slappet av siden.

Varmet opp pizza til middag, og ellers bare slappet av. I morgen skal jeg, Don og Laila til Huntsville, Alabama for å møte Andrea! Gleder meg sinnsykt mye! Skal ta en hel haug med bilder og prøve å legge ut når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer: