onsdag 3. september 2008

Tirsdag 2. september

Da fikk jeg ordnet meg en midlertidig løsning på PC problemet. Her kommer en blogg fra i går...

Tilbake på skolen igjen, og det var hardt å stå opp. Rakk ikke å spise ferdig før bussen kom. Forkjølet har jeg blitt og. Det er heldigvis ikke bare jeg som har fått det. Alle går rundt å snufser og tørker snørr og dritt.

I algebra 1 klarte utrolig nok klassen å oppføre seg. Mr. Levine beklaget seg som vanlig over sin elendige måte å lære bort på. Vi gikk igjennom graphing, substitutuion og combination av linear systems for ørtende gang, and I still don't get it... Vi fikk en prøve og resultatet fikk vi idag (onsdag). Kommer med mer om det i kveldens blogg.

Resten av dagen var.... Normal? Kjedelig, og ganske lang. Er også sinnsykt lei av å vente på den stygge bussen hver dag. Det er cirka 25 busser utenfor skolen når vi er ferdige, men vår buss (Nummer 200....) kommer ikke før 3.55 ca. Det betyr en 30 minutter lengre venting på meg før jeg kan dra hjem. Da er jeg hjemme 4.15, og det er 50 min etter jeg var ferdig på skolen.

Kom hjem og gjorde absolutt ingenting. Don var hjemme, siden han hadde fri. Ryddet litt på rommet, og fikk litt nyvasket klær. Spiste litt lunsj, men husker ikke hva det var. Sikkert Pop-Tarts eller noe. Jo, det var nok Pop-Tarts.

Senere gjorde jeg fortsatt ingenting. Så litt på leksene, før jeg nerdet litt PC, og spiste middag. God sandwich med kylling, bacon og ost. Grillet på George Foreman-grillen. Nerdet enda litt mer pc, før jeg vurderte å se en episode av Prison Break eller One Tree Hill. Restartet PCen, men nå ville den plutselig ikke starte.

Gikk å la meg, men sovnet ikke før i halv tolv-tiden. Kommer med en update over dagen i dag når jeg er hjemme fra Pizza Hut og Bible Study...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fælt det høres ut med denne bussen da gitt....

Du må nok bare venne deg til det...


Klemz klemz fra mamma