torsdag 3. juli 2008

Bilder fra vertsfamilien...

Fikk tilsendt en PDF fra Kari i dag, med noen elendig scannede bilder av vertsfamilien. Har også fått kontakt med vertsmoren min Laila, da hun svarte på en mail jeg sendte her om dagen. Hun skrev mye interessant, og jeg har fått et utrolig godt inntrykk av familien min. Under følger noen av bildene som jeg har klippet ut fra den dårlige PDFen. Bildene er klikkbare:

Huset jeg skal bo i.. Koslig sant?

Laila og Donald (Don).

Jeff, Monica og Donny.

I tillegg skrev Laila at jeg tar over rommet til Monica, da hun skal finne seg en leilighet i byen. Hun studerer graphic arts til daglig. Rommet har visst eget bad... Yay :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig fint hus, du er heldig: )

Anonym sa...

Selv om bildene har dårlig kvalitet ser det hyggelig ut da

Christoffer Pedersen sa...

daaaaamn fint hus jo :)

Martin sa...

Hehe, jeg liker huset jeg og... Gleder meg til å se hvordan huset er på innsiden.