torsdag 26. juni 2008

Vertsfamilie!

Så da var dagen endelig kommet, og jeg har endelig fått vertsfamilie!

Kari ringte meg på mobilen rundt klokken ett, men jeg avviste samtale da jeg ikke kunne ta telefonen på jobb. Noen minutter senere ringte telefonen på jobb, som den alltid gjør og jeg svarte telefonen. Det var Kari, og hun kunne fortelle at de hadde funnet meg en vertsfamilie i Cartersville, GA.

Jeg dro hjem i lunsjen og ringte Kari, og da fikk jeg litt mer informasjon. Jeg skal bo hos Donald (45) og Laila Bohac (46), samt deres sønn Jeff som er 15. De har også to barn på 25 og 20, men disse bor ikke hjemme. I tillegg har de tre katter... (care) Jeg får i følge Kari eget soverom, og slipper ergo å dele rom med noen. Takk for det!

Som sagt så bor de i Cartersville i Georgia, en by med over 18 000 innbyggere, noe som er omtrent det samme som Stjørdal. De er også forholdsvis kristne, da de har listet opp "church" først på listen over interesser. De liker også å høre på musikk, lage mat, dra på turer og reise, samt å ta bilder.

Jeg skal gå på Cass High School, en skole med rundt 1500 elever, og skolen starter 7. august. Jeg har ikke lyktes i å finne ut akkurat hvilke fag de tilbyr, men tror kanskje de har de fagene jeg vil ha. Sporter har de ganske få av, og jeg aner ikke hva jeg skal melde meg på som høstsport.

Cartersville ligger altså i Georgia, kun 45 minutter fra storbyen Atlanta. Jeg kommer garantert tilbake med mer info etterhvert, men dette får holde i første omgang. Georgia har også et helt greit klima, og grenser til blant annet Florida.

5 kommentarer:

Linda sa...

Gratulerer! Endelig :D

Anonym sa...

grats pus;D

Ida sa...

Grattis :)

Nathalie sa...

Ååh, digg!
Da blir vi statsnaboer :P

Anonym sa...

Heldig du er ! Jeg lurte på en ting, søkte du sørstatene? :)