mandag 16. juni 2008

Snart sommerferie!

God kveld!

Sommerferien nærmer seg med storskritt, og det samme gjør avreisen til USA. Men før jeg kan tenke på noe som helst som heter ferie og USA, så er det muntlig eksamen. Jeg ble som 1 av 5 i min klasse trukket ut til samfunnsfag muntlig. Ikke at det er verdens undergang, men utrolig frustrerende! 4 klasser ble trukket ut, og selvfølgelig er min klasse trukket ut. Aaargh!

Meeen.. Det nærmer seg Osloturen og jeg gleder meg litt til å endelig se litt fremgang i prosessen. Det skjer jo sikkert noe med søknaden min hver dag eller uke, men dette ser ikke jeg noe til, noe som er frustrerende. Gruer meg til selve intervjuet på ambassaden, men i følge de som har vært der så var det passe lame opplegg. De bare spør hvor du skal osv. Ikke at jeg har noe fornuftig svar på akkurat det spørsmålet da...

1 kommentar:

Anonym sa...

Isj. Det suger være den som blir trekt ut i muntlig. Hvertfall når det er få. Vi er 12 elever på skolen atm. -_-