mandag 17. mars 2008

God påske!

Hei!

Tiden flyr og nå er det allerede påske. Husker det som at det var julaften i går.. Tiden har gått så fort at jeg glemte nesten at det er en måned til 18-årsdagen min!

I det siste har det kommet flere brev fra Speak med diverse info og påmeldinger og jeg har nå meldt meg på forberedelseskurset i New York. Den 20. april skal jeg på orienteringsmøte i Trondheim. Det blir spennende å få møte de andre utvekslingsstudentene fra trøndelag som reiser med Speak.

God påske til alle sammen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

takk :)))
kurset koster rundt 330 dollar, prøven og sertifikatet koster ca 50. konge billig!

Anonym sa...

usen takk, lykke til med din blogg, skal reklamere for og lese den, jeg. hehe. ja, idag skulle jeg vært i portland og sett obama, men jeg håper han kommer tilbake! skulle gjerne vært der selv.
GOD PÅSKE!

Anonym sa...

du, dette vet jeg ikke så mye om. alt jeg er kjent med er at vertsmoren min har sendt inn visumet mitt til ef-kontoret i boston hvor hver tur jeg tar til utlandet. innenfor statene har det gått greit uten:)