onsdag 12. september 2007

Aktivitetsdag..

Hoy!

Idag hadde vi såkalt aktivitetsdag på skolen og jeg kan ikke si vi var så heldig med været. Det regnet kraftig hele dagen og det var kaldt som bare f...

Startet med å vente på BeFs som skulle kjøre oss til hallen for å spille bordtennis i økt 1, men han klarte å forsove seg.. Gikk til skolen og ble sittende der til klokken var godt over ni. Da vi endelig kom oss frem fikk jeg beskjed om at jeg allerede var registrert inn på den gruppen, så helt egentlig kunne jeg droppet å dratt dit, men det gikk greit. Noen personer egner seg IKKE til bordtennis og det fikk i oppleve her.

I økt to hadde vi ingenting så vi dro like godt på butikken og kjøpte oss litt mat før vi dro til BeFs og nerdet litt PC til vi skulle på golfbanen i ett tiden. Oppe på golfbanen ble vi møtt av en sær type som hadde spilt golf i 40 år. Oppe på puttingrangen regnet det konstant og jeg så ikke engang hvor det ble av ballene mine. Da vi endelig kom ned på drivingrangen så sluttet det sånn halvveis å regne og det gikk an å få til noen brukbare slag. Slo mye bedre enn jeg hadde trodd og hadde en god del baller på over 100 meter *stolt*..

Jeg er syk og kommer til å bli enda mer syk etter denne dagen. I morra skal jeg kjøpe billetter til Champions League på Lerkendal. Gleder meg!

BeFs poserer som en ekte fotomodell på drivingrangen :P

Ingen kommentarer: