torsdag 12. februar 2009

Onsdag 11. februar

Er dårlig, så skal prøve å skrive litt kort.

Etter å ha dratt meg ut av senga, igjennom dusjen og kjøkkenet for frokost, så tok jeg bussen til skolen. Skjedde ikke noe særlig i 1st period, fikk "sove" litt og irritert meg over at jeg glemte iPhonen hjemme i dag.

Sub i 2nd period, og på intercomen fikk vi beskjed om at vi skulle ha en tornado drill. Vel, alarmen gikk, vi visste ikke hvor vi skulle gå, men siden vi er ute i trailerne, så må vi UT og inn i hovedbygningen... Men uansett, vi skulle gå inn igjennom studentkjøkkenet, men døren var låst. Veldig bra, right?

Sub i 3rd period og... Ms. Mae... Hun er den værste lærerer EVER! Da tardy bell ringte, så var hun ikke inne på rommet enda, så Kevin kom inn sånn 10-12 sekunder etter den ringte. Ms. Mae var ikke langt bak og da hun kom inn, så sendte hun Kevin for å hente tardy slip med en gang. DET er unødvendig, spesielt når læreren selv ikke er på plass. Skal ikke drive å henge henne ut her, men rett og slett, hun er jævlig!

Etter 4th period så tok jeg bussen hjem, og da jeg kom hjem, så var det Tornado Watch, og Thunderstorm Warning. Watch betyr at forholdene ligger til rette for en tornado. Det begynte å regne, og folk tok av og mente nå kommer det en tornado snart. Jeg så ikke helt problemet i mye regn, og det endte godt. Ikke noe tornado her.

Ellers så fikk jeg fulgt med på slutten av Norge kampen på VGNett, og det ble jo som vi alle vet, seier til Norge, over TYSKLAND... I TYSKLAND! Vel, Drillo tror ikke på Gud, og det trenger han ikke, men han ER en Gud.

La meg i sengen og slappet av/sov i en god stund, før vi kjørte i kirken og kom hjem nå for en time siden snart. LOST på TVn og etterpå skal jeg finne sengen. I morgen har jeg to tester, før det er Winter Break, og null skole før tirsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stakkars deg da.. Syk altså?? Håper du er bedre no.
Men et annet problem, og det er at jeg snakket med Speak idag og det kan bli problemer med turen din til Miami...
Men vi får snakkes om det på tlf.

Klemz fra mamsen